L'aumentu di i biglietti di u trenu face pensà à e persone à pocu ingressu

L'aumentu di i biglietti di u trenu face pensà à e persone à pocu redditu: L'aumentu di i voli Batman-Diyarbakır è i biglietti di Güney Kurtalan Eskpres fa riflette à e persone à pocu redditu. 6 mila persone viaghjanu in Batman Station per mese.
REVISE I PREZZI
In u primu mese di l'annu novu, l'aumentu di i biglietti di trenu abbandunò i poveri in una situazione difficiule. E persone cun ingressu limitatu hà dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca sensu di l'aumentu di u bigliettu in u viaghju di u trenu, induve anu avutu l'uppurtunità di viaghjà à prezzi bassi; "L'aumentu di i prezzi di i biglietti di treni, chì sò assai più assequibili cà l'autobus è i minibus, ci scuzzulerà. Tuttavia, l'unicu veiculu chì preferimu per u trasportu hè u trenu. Vulemu chì i prezzi sò riconsiderati ", dissenu.
6 MIL PASSAGERI MENSUALI
Hidayet Göktaş, Direttore Diputatu di DDY Batman Station, hà attiratu l'attenzione à l'aumentu di i prezzi di i biglietti nantu à u Güney-Express, chì viaghja trà Batman è Ankara. Rimarchendu chì u prezzu di u bigliettu di u trenu South Kurtalan Express, chì avia prima viaghjatu trà Batman è Diyarbakir, era 3.50 kuruş, hè aumentatu à 10 TL; "U prezzu di u bigliettu di u trenu intermediu, chì viaghja trà Batman-Diyarbakır-Kurtalan, era 4.50 kuruş. L'interessu per i viaghji in trenu hè aumentatu in l'ultimi anni. A Batman Station, 6 mila persone viaghjanu per mese ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*