I travagliadori di a metropolitana di Londra partenu di novu in greva

I travagliadori di Metro in greva di novu in Londra: i sindicati di i travagliadori di a metropolitana in a capitale Londra anu annunziatu e date di 24 greve di arrestu di u travagliu separati di 3 ore chì avianu pianificatu prima.
A decisione di greva prevista da l'impiegati di Metro hè stata presa da i sindicati RMT è Aslef & Unite, unu di i più grandi sindacati di Trasporti in Inghilterra. Hè statu annunziatu chì i grevi, chì sò stati dichjarati per durà 3 ore in 24 date diverse, sò dovuti à i salarii è u Metro di Notte. A prima greva si ferà u marti u 26 di ghjennaghju è seguitarà da u luni u 15 è u marcuri u 17 di ferraghju. Facendu una dichjarazione annantu à u prublema, u Sicritariu Generale di RMT, Mick Cash, hà dettu chì u Metro di Notte hà cambiatu tutti i piani dopu a decisione, mentre chì Aslef & Unite Union hà dichjaratu chì i piani di Metro Notte presentati à a Direzzione di Metro di Londra ùn sò micca stati presi in seriu è chì l'arbitrariu. e decisioni ùn offrenu micca una suluzione à u prublema.
Dopu à a decisione di greva presa dopu à e negoziazioni chì ùn anu micca suddisfà i dui partiti, a Direzzione di u Metro di Londra hà valutatu a decisione di cessazione di u travagliu presa da i sindicati cum'è "assurda".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*