E misure di sicurezza in stazioni di sci in Francia sò di novu à l'agenda

E misure di sicurezza in stazioni di sci in Francia sò di novu à l'agenda: Dopu à u disastru di l'avalanche in a stazione di ski di l'Alpi francesi "Les Deux Alpes", chì hà uccisu trè persone, u sportu di u sci, soprattuttu i periculi di u sci off-piste, hè ghjuntu. l'avanti. Ebbè, chì tipu di furmazione facenu i principianti di u ski, chì pò esse abbastanza piacevule, ma ancu risicatu, passanu.

Francamente, aghju sempre sunniatu di pattinaggio fora di pista. Ma sò una mamma è aghju da dà l'esempiu è skate in lochi più sicuri ".

Les Deux Alpes, a stazione sciistica induve hè accadutu u disastru di a valanga, hè affollata. Ma tutti sò più attenti. I maestri di sci dà ancu l'istruzzioni finali di sicurezza: "Controlli ok. Infine, u trasmettitore hè verificatu ".

In Francia, 15 persone sò morte in 49 anni per via di valanghe.

U ghjurnalista di euronews Laurence Alexandrowicz: "Ancu se u numeru di persone chì anu persu a so vita in l'avalanche hè altu, questu ùn hè micca vistu cum'è un grande prublema. In fatti, ancu s'è u numeru di accidenti hè aumentatu in l'ultimi anni, u pattinaggio fora di pista hè diventatu più populari. Di sicuru, e misure di sicurezza in stazioni di sci sò diventate altrettantu impurtanti ".