Zuppa sorpresa di Zeytinburnu Municipality in Marmaray

Sorpresa di zuppa di a municipalità di Zeytinburnu in Marmaray: I citadini chì anu preferitu à Marmaray per andà à u travagliu in a prima ora di a matina anu scontru a sorpresa di zuppa di a municipalità di Zeytinburnu. I citadini chì anu pigliatu a so zuppa da e mani di u sindaco di Zeytinburnu, Murat Aydın, ùn anu pussutu ammuccià u so stupitu.
I citadini chì sò ghjunti à Kazlıçeşme Marmaray Station per andà à travaglià in i lati anatoliani è europei in prima ore di a matina anu scontru una sorpresa inaspettata. A municipalità di Zeytinburnu hè ghjunta à l'aiutu di centinaie di persone chì anu lasciatu a so casa senza pranzu per piglià u so turnu. E squadre municipali, chì anu stallatu un stand in a Stazione Marmaray, offrenu zuppa à i citadini. I zuppe di lenticchie è Ezogelin servite in u clima fretu riscaldanu i citadini.
Piglianu a so zuppa da u PRESIDENTE MURAT AYDIN
U sindaco di Zeytinburnu, Murat Aydın, hà assistitu ancu à l'avvenimentu di serve di zuppa in dui stand separati. U presidente Aydın, chì hà tastatu a zuppa distribuita prima, andò dopu à u caldu di zuppa è offre zuppa à i citadini chì andavanu à travaglià.
U sindaco di Zeytinburnu Murat Aydın hà dettu: "Offremu a nostra zuppa calda à i nostri concittadini in una fredda matina di Istanbul. Ci sò parechji di i nostri compatrioti chì partenu senza colazione in a fretta di u ghjornu, li prupunemu zuppa calda. Grazie à i nostri citadini, mostranu interessu. "Ancu se micca assai spessu, offremu stu trattatu in tempu fretu".
I CITTADINI SONT SATISFATTI CU L'OFFERTA DI ZUPPA
Aslan Kılıç, chì hè ghjuntu à a stazione di Kazlıçeşme Marmaray per andà à u so travagliu da u latu anatolianu, hà manifestatu a so satisfaczione cù l'offerta di zuppa è hà dettu: "Avemu alzatu a matina è ghjuntu senza colazione. Facemu a nostra colazione cù a zuppa è u pane furnita da a municipalità di Zeytinburnu è andemu à travaglià. Semu assai soddisfatti, grazie mille. Sò fieru ", disse.
Rıdvan Çelik hà dettu: "Pudemu uttene in qualchì modu, ma ci sò quelli chì campanu in a strada è ùn ponu micca permette, chì hè ancu una bona cosa per elli. Manghjà u colazione in casa hè di solitu strettu, ma cusì facemu più veloce ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*