Operazione di salvezza di pede nantu à a tramvia di Gaziantep

tram gaziantep
tram gaziantep

Operazione di salvezza di u pede nantu à u tramway: U pede di a persona culpita da u tram in Gaziantep hè stata sguassata da sottu à u tram cù u travagliu di e squadre.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, A.Ü. Mentri u citadinu chjamatu (53) vulia attraversà a ferrovia trà u Parcu Masal è e stazioni di u tram di u 25 di dicembre, era sottu à u tram. Üstün, chì u pede s'hè appiccicatu trà a ferrovia è a rota di u tram, hè statu salvatu da u staffu di l'unità di Riparazione è Riparazione di Sistema Ferroviariu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep per circa 40 minuti. U pede di A.Ü. hà sappiutu esse salvatu da u locu appiccicatu alzendu a rota di u tram, induve i passageri eranu calati, cù l'aiutu di leve. Üstün hè statu trattatu da i squadre medichi chì sò ghjunti à a scena, è hè statu purtatu à l'Hospital Statale 25 di dicembre vicinu à a scena. Dopu chì Üstün hè statu purtatu à l'uspidale in ambulanza, i servizii di tram fermati cumincianu di novu.

Cumu hè statu determinatu chì Üstün hà avutu fratture nantu à a testa è i pedi per via di l'accidentu, a polizia hà iniziatu una investigazione annantu à l'accidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*