Primu Traversu di u Terzu Ponte u Mesi prossimu

Primu cruciamentu di u terzu ponte u mesi dopu: u terzu ponte serà finitu à a fine di ferraghju. L'apertura hè prevista in ghjugnu, postu chì i travaglii di e strade chì portanu à u ponte sò sempre in corso. Ma quale sà, forse à a fine di ferraghju, per esempiu, u 26 di ferraghju, pudemu assistisce à a prima traversata di u ponte.
I dui lati di Istanbul si scontranu per a terza volta in u novu annu. I dui lati di u 3u Ponte di u Bosforu, cunnisciutu ancu u Ponte Yavuz Sultan Selim, seranu cumpletamente uniti à a fine di ferraghju. Ci hè un pocu tempu chì resta finu à chì l'ultimu ponte hè cunnessu nantu à u ponte, induve l'opere sò in piena velocità. L'ultimu weekend, aghju andatu à u terzu ponte è esaminò i travaglii febbrili in situ.
Quantu mi ricordu, quandu i dui lati si scontranu durante a custruzzione di u sicondu ponte, Turgut Özal hà guidatu da un latu à l'altru in a so vittura, accumpagnatu da a so moglia, Semra. Stu passaghju era vistu da l'internu è fora di a vittura, cusì u presidente stessu hà fattu l'annunziu di u ponte. In fatti, hè sempre ricurdatu chì durante quella transizione, Turgut Özal hà dettu à a so mòglia: "Puntamu una cinta è femu cunfortu, Sra Semra". Una presentazione assai riescita daveru ... Quelli ghjorni sò venuti in mente mentre esaminendu a custruzzione di u terzu ponte. Pensu, quandu stu ponte hè finitu, quale serà u primu à passà da una parte à l’altra ? Hè chjaru chì una magnifica ceremonia statali si ferà appena i dui lati di u 3u Ponte, unu di i più grandi prughjetti di Turchia in l'ultimi anni, sò cunnessi è a prima traversata hè fatta. U 3u Prughjettu di u Ponte di u Bosforu è l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, custruitu da IC İçtaş è Astaldi JV, hè unu di i passi più impurtanti chì portanu a Turchia, chì hà da scopu di diventà una di e 2023 più grandi ecunumie in u mondu per u 10, ancu più vicinu à questu. scopu. Per quessa, ùn saria micca bellu chì u presidente Erdogan sia a prima persona à attraversà u ponte à a terza riunione di i dui lati ? U so sustegnu hè statu quì da u principiu. Hà personalmente affruntatu tutte e critiche nantu à a custruzzione di u ponte chì riducerà u trafficu di Istanbul.
In Istanbul, induve u trafficu cresce ghjornu per ghjornu, u terzu ponte, chì serà apertu in ghjugnu 2016, hè previstu cù a speranza chì i camioni fora di a cità. U ponte hà da cunnette Ümraniye è İkitelli in u primu locu.
Umraniye-Ikitelli serà cunnessu
L'ultimi metri 1500 di u 3u Ponte di u Bosforu, chì hè statu custruitu cù u scopu di allevà u trafficu urbanu in Istanbul, induve circa 390 veiculi participanu à u trafficu ogni ghjornu, sò stati installati. I dui collari seranu liati à a fine di ferraghju. Cusì, dopu à u primu è u sicondu ponte di u Bosforu, i dui lati seranu uniti per a terza volta. Dopu quì, i travaglii di finitura cum'è l'opere elettriche, l'asfaltatura, l'illuminazione di l'asfaltu, u dismantling di l'equipaggiu esistenti, in particulare a passerella, accuminciaranu. Questi travaglii sò previsti per esse finiti à a fine di ghjugnu. Allora chì distretti seranu cunnessi prima? Questa hè a quistione più frequente. À a fine di ghjugnu, u trasportu Ikitelli - Umraniye principia!
U terzu ponte unisce Ümraniye da u latu asiaticu è İkitelli da u latu europeu à a fine di ghjugnu. À a fini di ghjugnu, u trasportu trà sti dui lochi, cumpresu u ponte, serà apertu. Cusì, e strade di cunnessione Odayeri - İkitelli è Paşaköy - Çamlık cunnetteranu l'autostrada cù l'internu di a cità di Istanbul è allevianu u trafficu pesante nantu à l'Autostrada TEM.
I veiculi puderanu transità senza interruzzione, è u trafficu in a cità di Istanbul è nantu à i ponti esistenti di u Bosforu serà riduttu. Cusì, un risparmiu significativu di carburante serà ancu ottinutu.
L'autostrada serà aperta à u trafficu prima.
Sopra u 3u Ponte di u Bosforu, l'autostrada di 8 corsie è a ferrovia di 2 corsie passanu à u listessu livellu. I travaglii di u sistema ferroviariu nantu à u ponte seranu cumpletati simultaneamente cum'è stipulatu in u cuntrattu. Tuttavia, u ponte serà apertu à u trafficu stradale prima è dopu à u trafficu ferroviariu. 3u Aeroportu in u latu europeu di u sistema ferroviariu è HalkalıSerà cunnessu à u ponte attraversu a strada Köseköy Sabiha Gökçen da u latu anatolia. U sistema ferroviariu purterà i passageri da Edirne à Izmit. L'Atatürk Airport, l'Aeroportu Sabiha Gökçen è u novu 3rd Airport seranu cunnessi l'un à l'altru cù u sistema ferroviariu da esse integratu cù Marmaray è Istanbul Metro.

U presidente di u tempu, Turgut Özal, hà fattu a prumuzione di u 2u ponte in persona cù a vittura chì hà utilizatu.
Facilità u trafficu
U trafficu di Istanbul hè avà in una situazione inestricabile. Ricertamenti, a ghjente hà cuminciatu à parlà di scappà di casa à l'ora di pranzu prima di u trafficu. Cunnoscu omi d'affari chì ùn anu più riservà per u pranzu. E parolle di u tassista ch'e aghju avutu l'altru ghjornu anu riassuntu assai bè u puntu: "U numaru di clienti in Istanbul pare avè aumentatu assai ultimamente. Perchè u trafficu hè troppu, i taxi pirati ùn ponu più fà stu travagliu, supponu.
Per quessa, ci hè una aspettazione per l'Autostrade. Quandu u terzu ponte hè apertu, u sicondu ponte hè chjusu à u trafficu di veiculi pisanti cum'è u primu ponte è i veiculi sò diretti quì. Se questu succede, un seriu sollievu hè furnitu in u trafficu.
Cusì, un camion chì entra in i cabine di pedaggio Ikitelli Mahmutbey cuntinuerà facilmente à u latu di Izmir da a fine di u TEM, senza mai entre in u trafficu di Istanbul, senza entre in u trafficu di Istanbul di novu. A vita forzarà u naturali. Ancu s'è u sicondu ponte ùn hè micca chjusu à u trafficu di veiculi pisanti, i cunduttori di camioni anu sempre preferitu. Perchè quandu entranu in u trafficu di u sicondu ponte, u diesel è u tempu chì passanu hè un pesu enormu per elli. À pocu à pocu, i cunduttori di camion ùn volenu più entre in a cità, postu chì i costumi in a maiò parte di e cità sò ancu spustati fora di a cità.
Intantu, notemu ; Ci sarà un ingressu direttu da Mahmutbey in ghjugnu. Da u latu oppostu, una cunnessione diretta à TEM serà fatta da Çamlık è l'output serà datu. Cusì, i veiculi pesanti puderanu andà da Mahmutbey à Çamlık.
Quandu l'offerta per e strade di cunnessione di l'autostrada, chì sò state rinviate duie volte è si terrà in marzu, sò finite, u prughjettu di l'autostrada di u Marmara di u Nordu serà ghjuntu da Akyazı (Sakarya) à Kınalı (Edirne) via strade di cunnessione autostradale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*