U tribunale hà annullatu u prughjettu di u centru cummerciale per esse custruitu in a stazione di metro

U tribunale hà annullatu u prughjettu di u centru cummerciale per esse custruitu in a stazione di metro: U centru cummerciale in Mecidiyeköy, chì era oculatu in u pianu di a stazione di metro, hè statu revelatu è u casu hè statu purtatu à a magistratura. U tribunale rifiutò u prugettu.
In u 3, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà preparatu un pianu per a "Mecidiyeköy (Fulya) Metro Station and Transfer Center", chì serà custruitu nantu à una superficie di 2009 mila metri quadrati di fronte à u Mecidiyeköy Multi-Storey Car Park in Şişli Fulya. District. I pacchi sò stati dichjarati cum'è "stazione di metro, centru di trasferimentu". Una nota hè ancu aghjuntu à u pianu chì dice chì "centru cummerciale, hotel, motel, residenza" puderia esse custruitu in l'area di u centru di trasferimentu.
U pianu hè statu purtatu à a magistratura da i membri di u cunsigliu CHP di u periodu, cumpresi Serdar Bayraktar, Mehmet Yıldız, Özgen Nama è Hakkı Sağlam. SözcüSicondu a nutizia di Özlem Güvemli, a 9a Corte Amministrativa di Istanbul hà numinatu un espertu per u schedariu. In u rapportu di l'espertu, hè statu determinatu chì a funzione "Centru di trasferimentu" datu à u pacchettu era in cunfurmità cù l'interessu publicu è i principii di pianificazione. In u rapportu, hè statu cunclusu chì rimpiazzà e strutture chì sò incluse in a legenda "infrastruttura tecnica" in u regulamentu pertinente è chì seranu custruite per servizii cum'è l'electricità, u gasu di l'aria, l'acqua potabile è l'acqua potabile è fognaria, cù usi cum'è centri commerciali è residenze ùn hè micca in cunfurmità cù a pianificazione è e tecniche.
INGORGU
U tribunale hà decisu nantu à u schedariu esaminendu u rapportu di l'espertu è i rapporti sottumessi da l'amministrazione accusata. U pannellu di tribunale hà decisu chì l'area metropolitana è e funzioni di u centru di trasferimentu eranu d'interessu publicu è hà dichjaratu chì ùn ci era micca bisognu di a so cancellazione. Tuttavia, in a rivisione di e note di u pianu, hè statu dichjaratu chì e funzioni di l'abitazione o di u centru cummerciale pruposti per a stessa zona, chì necessitanu l'usu di grandi spazii è creanu una carica in termini di densità è trafficu, ùn coincidenu micca direttamente cù l'usu di l'area di u centru di trasferimentu. Hè stata cunclusa chì e note di u pianu chì indicanu chì un centru cummerciale è e residenze puderanu esse custruitu ùn eranu micca in cunfurmità cù a legislazione. 9. U 25 di nuvembre di u 2015, a Corte Amministrativa hà decisu unanimamente di annullà a pruvisione in u pianu nota chì "Un centru cummerciale è residenze ponu esse situatu in l'area di u centru di trasferimentu". In a decisione, l'area di metro è a funzione di u centru di trasferimentu sò state trovate adatte.
"U NOME DI A Rinnovazione hè innocente MA"
L'ex avvucatu di u cunsigliu di CHP Tuncer Özyavuz, chì seguita u casu, hà dettu: "Hè un fattu cunnisciutu chì AKP riceve una parte di a lucazione chì furnisce à sta capitale. Pudemu dì chì a stessa situazione hè accaduta in stu prughjettu annullatu. U nome di u pianu di rinnuvamentu hè assai innocente: stazione di metro è centru di trasferimentu. Ma hè chjaramente capitu chì u scopu di u pianu hè di custruisce residenze è un centru cummerciale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*