Reunione di Valutazione Turistica tenuta in Sarıkamış

Reunione di valutazione di u turismu tenuta in Sarıkamış: A riunione di valutazione di u turismu invernale hè stata tenuta in a Casa di l'Insegnanti di Sarıkamış sottu a presidenza di u guvernatore di u distrittu Yusuf İzzet Karaman.

U sindaco di Sarıkamış Göksal Toksoy, u cumandante di a gendarmeria, u capitanu Alper Akça, u capu di a polizia distrettuale Yaşa Tugay Yalçın, u direttore di i servizii di a ghjuventù è u distrettu sportivu Ali Koçak, funzionari di l'Amministrazione Provinciale Speciale, supervisori corporativi, gestori di club sportivi, rapprisentanti di l'hotel è istruttori di sci anu assistitu à a riunione tenuta in Cabiltepe. A stazione di a 2ª tappa, chì hè stata rinnuvata è messa in funziunamentu in u Ski Center, sò stati discututi l'opere in a zona di l'installazione meccanica, u putenziale turisticu è l'attività chì deve esse fatta per rinvivisce più attivamente u turisimu invernale.

Karaman, in u so discorsu quì, hà dettu chì tutti duveranu cooperà è unisce per chì Sarıkamış si sviluppa, sviluppa è ghjunghje à u livellu desideratu, soprattuttu in quantu à u turismu.

Dichjarà chì investimenti statali assai serii sò stati fatti in Sarıkamış in l'ultimi anni, Karaman hà dettu:

"Cù a so storia, a natura è u potenziale turisticu, u nostru distrittu sarà prestu a mela di l'occhiu micca solu in Turchia, ma ancu in u Caucasu. S'è no vulemu elevà u turisimu à un livellu più altu quì, istituzioni, rispunsevuli d'alberghi, associ, maestri di sci, cummercianti, insomma, ci vole à agisce tutti inseme cù u sensu di rispunsabilità. Ci vole à accoglie i turisti lucali è stranieri in entrata in u megliu modu pussibule è assicurà ch'elli tornanu felici perchè u nostru distrittu, a terra di i martiri, u paradisu turisticu, hè u denominatore cumunu di tutti noi. Producemu prughjetti per a nostra stazione di sci per appellu à u turisimu naziunale è internaziunale. U settore publicu, privatu è tutti i settori prutegeranu Sarıkamış, svilupperemu u nostru distrittu in ogni campu inseme. Risolvemu i nostri prublemi inseme cù decisioni cumuni ".

U sindaco Göksal Toksoy hà dichjaratu ancu chì, cum'è a municipalità, sustenenu seriamente a stazione di sci in quantu à l'infrastruttura, a squadra è l'equipaggiu, è hà dettu: "U nostru distrittu diventerà una stella brillanti cù a fine di l'investimenti fatti in i prossimi dui anni. Durante a stagione invernale di circa 6 mesi in Sarıkamış, i cummercianti, i prufessiunali di u turismu, l'operatori di l'alberghi, i maestri di sci, i tassisti, i slittini è a ghjente lucali dipendenu da u turismu invernale è dunque da a stazione di sci. "Per questu mutivu, s'è vulemu sta rota inseme, tutti vincenu", disse.

I prublemi è e suluzioni sò stati discututi in a riunione.