A capitale di Samulas hè stata aumentata à 20 milioni di lire.

A capitale di Samulaş hè stata aumentata à 20 milioni di lire: à a riunione di u Cumitatu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, hà accettatu unanimamente l'articulu per aumentà u capitale di SAMULAŞ A.Ş. da 3 milioni di lire à 20 milioni di lire è l'hà trasferitu à l'assemblea.
A riunione di a Cummissione di Ghjennaghju di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Samsun hè stata tenuta in a Sala di Reunione di l'Assemblea in l'edificiu di a Municipalità Metropolitana di Samsun sottu a presidenza di u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Turan Çakır. In a prima sessione di a riunione di a cumissioni, 30 punti di l'agenda è 1 puntu chì ùn sò micca di l'agenda sò stati discututi.
Mentre chì 31 di i 28 punti di l'agenda in totale sò stati unanimu passati da i cumitati è riferiti à u parlamentu, l'articulu di u pianu di zoning di implementazione discutitu riguarda l'affittu di i buttreghi in u Mercatu di Stranieri per 10 anni è l'usu di una zona in e fruntiere. di Ilkadım cum'è una zona quadrata serà discutitu in dettagliu per u prossimu mese, postu nantu à l'agenda parlamentaria. A riurganizazione di l'area di u Rifugiu di i Pescatori in u distrittu di Canik hè stata passata da u cumitatu cù a maiurità di i voti è hè stata riferita à u parlamentu.
A CAPITAL DI SAMULAŞ AUMENTA A 20 MILIONI LIRA
In u risultatu di a riunione tenuta da i funzionari di SAMULAŞ A.Ş., u mantenimentu pesante di i veiculi di u sistema di ferrovia leggera 16 esistenti, u fornimentu di i so pezzi di ricambio, u mantenimentu necessariu di e stazioni nantu à a strada attuale, a riparazione in corso. travaglii nantu à e linee di energia è di mantenimentu, u novu per esse acquistatu Hè statu determinatu chì u capitale dispunibule era insufficiente per via di i pagamenti da esse fattu per i veiculi di u sistema di ferrovia ligera 8. A questione hè stata trasferita à l'agenda parlamentaria cum'è fora di tema per evità ogni disturbu in u futuru. SAMULAS INC. i funzionari anu prisentatu u prublema di aumentà u capitale attuale di 3 milioni di lire à 20 milioni di lire cum'è fora di l'agenda.
Facendu dichjarazioni nantu à u sughjettu, Turan Çakır hà dettu: "SAMULAŞ A.Ş. Hè una cumpagnia affiliata à a Municipalità Metropolitana di Samsun. Hè ancu una di e cumpagnie chì maximizeghja a percepzione di a nostra cità. Hè servitu u populu di Samsun da circa 5 anni. A nostra linea attuale hè 14 km. Cuntinueghja da u Gar Junction à l'università. Una media di 50 mila citadini prufittà di stu serviziu ogni ghjornu. Sè noi vede stu assemblea sistemu rail cum'è un trivet, unu latu di u trivet pari esse mancanti, direzzione Tekkeköy. U 10 d'ottobre di u 2016, a cumpagnia di l'imprenditore ci darà stu locu. Allora avemu avutu à cumprà qualcosa extra. Duvia piglià tramvii. 8 tramvii di produzzione lucali sò stati acquistati. A so pruduzzione hà cuminciatu. Unu di elli hè intornu à 1 milione 530 mila euro. Per quessa, sta cumpagnia hà ancu bisognu di un aumentu di capitale. Speremu, da u 10 d'ottobre di u 2016, serà pussibule di ghjunghje senza interruzzione à 30 km in tram. U fattu chì a nostra cità guadagnà un tali cunfortu onorerà tutti noi cum'è un membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana. Ringraziemu tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse. U puntu di l'agenda hè statu passatu à l'unanimità da i membri di u cunsigliu è trasferitu à u parlamentu.
NOVA REGULAZIONE PER RENTACARLAR
U 10u puntu di l'Assemblea, Samsun Metropolitan Municipality, hà occupatu l'agenda di a cumissioni per un certu periodu di tempu. U Vicepresidente di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Samsun Turan Çakır, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dettu: "Cerchemu di impedisce a vendita di vitture di seconda mano in e strade laterali di a cità. L'avemu bluccatu quantu pudemu. Ma sottu u nome di questa rentacar (affittu di vittura) facenu vendite di vitture di seconda mano. O ottennu una licenza di rentacar è tiranu e vitture ch'elli affittanu davanti à a so buttrega, è chjude e strade. I veiculi affittati da quì ponu ancu esse utilizati per diversi scopi. Dunque, questu crea ancu prublemi in termini di sicurezza. Questa attività di rentacar ùn era micca cusì cumuna prima. U cambiamentu in u regulamentu nantu à sta questione hè stata preparata in cunghjunzione cù a Municipalità Metropolitana, u Dipartimentu di Pulizzia è altre municipalità di distrittu. Da avà, sti lochi anu da informà à a pulizza nantu à i lochi induve parcheghjanu i so veiculi è induve affittanu i veiculi, tuttu. Quelli chì ùn rispetteranu micca questi obblighi ùn saranu micca cuncessi un permessu di travagliu ", disse. L'articulu chì copre l'emendamentu di u regulamentu hè statu unanimu passatu da a cumissioni è trasferitu à u parlamentu.
A MANAGEMENT OF CANIK PISHERMAN'S REFUGE VA IN METROPOLITAN
U puntu di l'agenda preparatu per risolve u prublema di gestione in Canik Fisherman's Shelter era l'unicu puntu chì hè statu riferitu à u parlamentu da a maiurità di i voti da a cumissioni stu mese. U cambiamentu di u nome di l'accoglienza, chì deve esse cambiatu per chì a municipalità ripiglià a gestione, ùn hè micca stata accettata da alcuni membri di u cunsigliu. Parlendu annantu à u sughjettu, u Vicepresidente Turan Çakır hà dettu: "Ci hè un prublema in termini di gestione quì. Avemu custruitu ristoranti di pisci assai belli è facilità quì. Ùn hè pussibule paragunà u vechju cù u novu. Avemu sperimentatu u prucessu di offerta di stu locu prima. E cose indeserate sò accadute quì. In questu sensu, vulemu chì a gestione di u locu passa à a Municipalità Metropolitana. Vulemu investisce ancu quì. Quì avemu bisognu di cambià a definizione di "refugiu di piscadori" cambiendu u pianu. Pudemu piglià a gestione se l'avemu pianificatu cum'è "locu è quay". Questu hè u scopu è u scopu di u nostru puntu di l'agenda ", disse.
Dopu chì certi membri di u cunsigliu si sò opposti à l'articulu, u puntu di l'agenda hè statu trasferitu da a cumissioni à u parlamentu cù a maiurità di voti.
I punti rimanenti di a riunione di a cumissioni, induve 30 punti di l'agenda sò stati discututi, seranu discututi à 13.00 dumani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*