U TCA deve lascià l'intesa unidirezionale nantu à a ferrovia TCDD

A Corte di Conti duveria abbandunà l'approcciu unidirezionale in a ferrovia TCDD: In u so rapportu, chì hà verificatu l'attività di TCDD in 2014, a Corte di Conti hà suggeritu chì e linee ferroviarie sò salvate da l'approcciu "unidirezionale".
Sicondu u rapportu di auditu 2014 SEE di a Corte di Conti, u periodu di operazione 2014 di TCDD hè stata chjusa cù una perdita di u periodu di 1.874 milioni di TL; A perdita di u bilanciu, inseme cù a perdita di l'anni precedenti, era di 11,4 miliardi TL.
A Corte di Conti hà dettu: "U fattu chì u trasportu ferroviariu, chì ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu ecunomicu è suciale di i paesi sviluppati, hè stata trascurata per parechji anni in Turchia è ùn hè micca efficace, hà aumentatu u pesu finanziariu nantu à TCDD. chì avia da operare à costi elevati. Sta struttura negativa custituisce u prublema principali di u settore ferroviariu è TCDD.
Attività di trasportu muderni, veloci è sicuri di TCDD,
Nutendu chì hè impurtante di fà una istituzione cù una struttura d'urganizazione ecunomica, efficiente è cumpetitiva, a Corte di Conti hà dettu: "In questu cuntestu, hè impurtante di cuntinuà l'investimenti realizati per a mudernizazione di u trasportu ferroviariu è di espansione u rete ferroviaria in tuttu u paese. Diversi prughjetti d'investimentu sò stati implementati per mudernizà a gestione ferroviaria, aumentà a cumpetitività in questu campu è aumentà a parte di u trasportu ferroviariu in u trasportu tutale.
SUGGERIMENTI PER FAST TRAIN
Nutendu chì l'investimenti in questu campu, in particulare i prughjetti di treni d'alta velocità, duveranu esse cumpletati in u modu più benefiziu è puntuale, a Corte di Conti hà dettu: "Per questa ragione, i prughjetti d'investimentu duveranu esse preparati basatu nantu à una ricerca dettagliata è terrenu. studii di perforazione, l'offerta deve esse basatu nantu à quantità realistichi, è i cambiamenti cumpleti deve esse fattu in i prughjetti dopu à l'offerta, salvu per i casi ubligatori, per quessa, i prublemi di ùn andà in a liquidazione di l'opere deve esse enfatizzati.
"SULU MODULU A COMPRESA IN E FERROVIA DEVE ESSERE LASCIATA"
Nutendu chì in più di i prughjetti di treni d'alta velocità, deve esse enfatizatu a mudernizazione di e linee cunvinziunali, a Corte di Conti hà dettu: "Si vede chì u 90 per centu di e linee ferroviarie sò principarmenti operazioni in linea unica, è sta situazione affetta negativamente u operazione efficace è efficaci. Per quessa, hè impurtante di aumentà e strade à doppia pista. Per d 'altra banda, in u quadru di i prugrammi di migliione generale, l'applicazioni di elettrificazione è u sistema di signalazione deve esse allargate. Inoltre, a rinuvazione di e linee ferroviarie è di i veiculi rimorchi deve esse cuntinuata.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*