A stagione invernale hà cuminciatu à Hazarbaba Ski Center

A stagione d'inguernu hà principiatu in Hazarbaba Ski Center.Hazarbaba Ski Center, unu di l'impurtanti centri turistici invernali di l'Anatolia orientale, hà apertu a stagione.

Hazarbaba Ski Center in u distrittu di Sivrice di Elazig attrae l'attenzione di l'amatori di sci in e pruvince circundante è ancu Elazig. Mentre u weekend era occupatu in u centru cù a vista di u lavu Hazar, i citadini chì sò venuti cù i so figlioli anu piaciutu a neve.

U direttore di u centru di sci Taner Durmuş hà dettu chì anu apertu a stagione dopu chì a pista hà righjuntu un livellu di neve sufficente dopu l'ultime piogge.

Dichjarà chì circa 2015 mila persone anu visitatu i so centri in a stagione 27, Durmuş hà cuntinuatu cusì:

"Tutti i tipi di impianti di sci sò dispunibuli in u stabilimentu. Hè statu ritardatu di una settimana cumparatu cù l'annu passatu. Ma va bè. A ghjente hà cuminciatu à affluisce quì à pocu à pocu. Avemu gruppi in u weekend. I clubs d'alpinismo venenu. Vengono i nostri atleti di parapente. In più di questu, avemu un gruppu di snowboard. L'abitudini di a nostra stazione di sci si mettenu in spettaculu in a neve abbundante. Cerchemu di furnisce à e persone ogni serviziu ligatu à u sci, sia in quantu à u sci, à u snowboard è à u sledding ".

Indittendu chì anu ancu accunsentutu cù una agenzia di viaghju per facilità u trasportu à u centru è chì offrenu opportunità di tour per i citadini chì vulianu, Durmuş hà aghjustatu chì quelli chì volenu stà per u ghjornu stanu in l'alberghi nantu à a riva di u Lago Hazar. .