Nisun seguitu à u disastru nantu à a strada di Metrobus

Fallu di seguità u disastru nantu à a strada di Metrobus:KadıköyIn l'investigazione di l'accidentu, una decisione di "non-prosecution" hè stata data, cum'è u disastru in u quale 6 persone sò morti è 4 persone sò state ferite, chì hè accadutu in a fermata di metrobus in Istanbul.
INTRUS IN REVERSE, COLLISIONE CU METROBUS
In a decisione di non-prosecuzione data da l'Uffiziu di u Procuratore di l'Anatolia, hè statu dichjaratu chì Hüseyin Yıldırım guidava u so veiculu versu 02.00:XNUMX l'ottobre passatu. Kadıköy Hè statu spiegatu ch'ellu intrì in a Stazione Metrobus Söğütlüçeşme è intrì in a strada aduprata da i metrobuses, attraversu a porta induve sò furnite solu l'entrata è l'uscita di i metrobuses. In a decisione di non-prosecuzione, chì hà dichjaratu chì Yıldırım hà cuminciatu à seguità a direzzione di u Bosforu è hà intrutu in a direzzione opposta à a strada d'arrivu di i metrobus, hè statu dichjaratu chì à circa 150 metri da Fikirtepe Metrobus Station, hà scontru cù u metrobus. utilizatu da Erdoğan Kalender.
6 MORTI 4 FERITI
In a decisione di non-prosecution, hè statu dichjaratu chì Talha Uzun, Kıymet Gündeş, Seren Yıldırım è Makbule Yıldırım, chì eranu in u veiculu utilizatu da Hüseyin Yıldırım, sò morti in a scena di u crimine, è Dilara Yılmaz, chì era ancu u listessu veiculu, hè mortu in l'uspidale induve hè statu purtatu, è 3 persone in u metrobus sò stati feriti.
A MORTE hè DEFECTIVE, METROBUS DRIVER hè perfetta
In a decisione di non-prosecution, in quale hè statu dichjaratu chì a mostra di sangue prelevata da u sospettatu cunduttore di u veiculu Hüseyin Yıldırım hè stata trovata à 1,58 promyl alcool etil com'è u risultatu di l'esame, hè statu dichjaratu chì l'esperti anu creatu un rapportu da determina u statu di difettu. In u rapportu di l'espertu, hè statu dichjaratu chì u cunduttore di metrobus Kalender ùn era micca in culpa per u fattu chì ùn hè stata osservata alcuna violazione di a regula, mentre chì u cunduttore di u veiculu, Yıldırım, hè statu dettu chì era fundamentalmente difettu perchè hà violatu assai. regule, in particulare "viulendu a sicurità di navigazione di u trafficu di i veiculi".
DECISIONE DI NON-FOLLOW-UP PER MORTE ACCIDENTALE
In a decisione di non-prosecuzione, l'uffiziu di u procuratore hà dettu: "Siccomu u suspettatu, u suspettatu, u driver di Metrobus Erdoğan Kalender, ùn era micca culpèvule di 'causà a morte è a ferita di più di una persona per negligenza', Hüseyin Yıldırım, u veiculu mortu. driver, hè statu datu una decisione di non-prosecution per via di a so morte in l'accidentu "malgradu a so culpa originale" per u stessu crimine ", hà utilizatu a frasa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*