Lituania accunsentutu cù u Bancu Europeu di Investimenti

Lituania hà righjuntu un accordu cù u Bancu Europeu d'Investimentu: Un novu accordu hè statu firmatu trà i Ferroviari Lituani (Lietuvas Gelezinkelia) è u Bancu Europeu d'Investimentu (EIB). Sicondu l'accordu, u Bancu Europeu d'Investimentu furnisce un prestitu di 68 milioni d'euros per esse utilizatu in e ferrovie lituane. A Lituania aduprà stu soldi per a custruzzione di a ferrovia è i prughjetti di compra di treni.
A Lituania hà annunziatu chì aduprà u prestitu chì hà ricevutu in dui prughjetti principali. U primu di questi serà a rinuvazione è l'elettrificazione di a linea trà Kena, Vilnius, Kaisiadorys, Raduiliskis è Klaipeda.
In u so discorsu, u Diputatu General Manager di i Ferroviari Lituani, Albertas Simenas, hà dichjaratu chì unu di i so più grandi scopi è priorità hè a mudernizazione di l'infrastruttura ferroviaria. Hà aghjustatu ancu chì l'accordu chì anu fattu cù u Bancu Europeu d'Investimentu hè benefica micca solu per a Lituania, ma per tutta l'Europa.
U secondu prughjettu da esse realizatu cù u prestitu da u Bancu Europeu d'Inversione serà u rinnuvamentu è a mudernizazione di 3 treni diesel, ognunu cù 7 vagoni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*