U presidente Türel richiederà l'autorità di prestitu per u sistema ferroviariu

U sindaco Türel richiederà l'autorità di prestitu per u sistema ferroviariu: u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, richiederà l'autorizazione da u cunsigliu municipale cù una dumanda di prestitu di 23 milioni d'euros per l'acquistu di veiculi da esse utilizati in u sistema ferroviariu di a seconda tappa chì si estenderà à u EXPO 2016 Antalya fiera, chì aprirà e so porte u 2 d'aprile.
In Antalya, u travagliu di u sistema ferroviariu di a seconda tappa di 18 chilometri cuntinueghja in cuuperazione cù u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni è a Municipalità Metropolitana. In u scopu di u prugettu, u Ministeru hà fattu a custruzzione di a linea è a Municipalità Metropolitana hà pigliatu l'acquistu di 2 veiculi per travaglià in a linea. L'offerta per a custruzzione di a linea, chì finisce in a fiera EXPO 18 in Aksu, dopu avè cunnessu cù l'aeroportu di Antalya da a Piazza, hè stata attribuita à Makyol İnşaat cù una offerta di 2016 milioni 259 mila lire. In fattu, mentre i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu, u prugettu hè previstu per esse cumpletu per l'EXPO 498, chì principiarà u 23 d'aprile.
ANCHE 18 VEHICLES VANNE FUNZIARI
Ancu i veiculi chì anu da travaglià seranu acquistati da a Municipalità Metropolitana di Antalya. A Municipalità Metropolitana hà tenutu l'offerta per a compra di veiculi 18 u 25 d'Aostu. A cumpagnia di Hyundai Eurotem Railway Vehicles, in quale TCDD hà una filiale di 2 per centu, hà vintu l'offerta, chì hè stata presentata da cumpagnie 15. A Municipalità Metropolitana hà firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia u 28 di settembre di u 2015 per 29 milioni 428 mila 470 Euros. In u cuntrattu, a data di iniziu di u travagliu hè u 9 d'ottobre è a data di fine hè l'8 di ferraghju 2017. In cunsiquenza, a cumpagnia cunsegna 6 veiculi in u periodu di 2 mesi finu à aprile, quandu l'EXPO inizierà. Dopu à a prima consegna, 2 altri veiculi saranu spediti in periodi di 4 mesi. Da ferraghju 2017, tutti i veiculi 18 seranu stati consegnati.
RIMANDEremu à l'AUTORITÀ DI L'ASSEMBLEA
U sindaco di a municipalità metropolitana Menderes Türel richiederà l'autorizazione da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana è da İller Bank per dui prestiti separati, 39 milioni d'euros è 10 milioni di TL, da esse utilizati in a compra di veiculi. L'Assemblea si riuniscerà in a Sala di Conferenza di a Direzzione Generale di Antalya Water and Wastewater Administration (ASAT) u venneri 8 di ghjennaghju à 14.00 per discutiri l'agenda di ghjennaghju, cumprese l'autorità di prestitu da Türel.
CARATTERISTICHE DI U SEGUNDA STAGE
Prughjettata cum'è a continuazione di a linea di u sistema ferroviariu di Antalya 1st stage, a seconda tappa serà integrata in a linea esistente da a stazione di Meydan. Mentre chì u prugettu hè pensatu à ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu pianificatu di a cità à l'est, hè statu ancu cuncepitu per serve l'istituzioni pubbliche, i zoni residenziali, l'aeroportu è l'EXPO 2 Antalya, chì hè cunsideratu unu di i ricreazioni più impurtanti. zoni di a cità.
LINEA 18 KM
In u travagliu di a 2016a tappa prevista cum'è 18 chilometri nantu à a linea Meydan- Airport- EXPO 2 Fairground, e fermate sò Perge, Barracks, Topçular, Democracy, Cırnik, Altınova, Yenigöl, Sinan, Junction- Airport Terminal International, Airport Domestic Terminal, ANFAŞ. , Kurşunlu, Aksu è hè stata determinata cum'è EXPO 2016. In u prugettu, hè previstu chì circa 60 per centu di a strada serà separata da u trafficu. A linea ghjunghjerà à l'aeroportu cù un ramu chì abbanduneghja u 7.6 chilometru di a strada. Cù una lunghezza tutale di 18.1 chilometri, circa 16.9 chilometri di a linea hè à livellu, 980 metri hè tagliatu è copre è 214 metri hè tipu di ponte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*