L'allegazione chì u prestitu di a municipalità metropolitana di Antalya per u prughjettu di u tram ùn hè micca legale

A Dichjarazione chì a Municipalità Metropolitana di Antalya ùn hè micca legale per piglià in prestito per u Prughjettu di Tram: U presidente provinciale di CHP Antalya, Semih Esen, hà dettu chì l'autorità di prestitu di a Municipalità Metropolitana per u prughjettu di tram più caru in Turchia ùn hè micca legale.
U presidente provinciale di CHP Antalya, Semih Esen, hà dettu chì l'autorità di prestitu presa da a Municipalità Metropolitana per u prughjettu di tram più caru di Turchia ùn hè micca legale. Esen hà dichjaratu in a riunione parlamentaria chì i membri di u Partitu MHP è AK accettanu l'acquistu di 20 milioni d'euros per 39 anni, ma u Ministeru di l'Interior hà ancu bisognu di appruvazioni per u prestitu.
Nutendu chì a Municipalità Metropolitana di Antalya hà ammucciatu i so debiti da u publicu, Esen hà dettu chì, malgradu a so dumanda da a riunione di u cunsigliu, u debitu pertinenti è i figuri di u bilanciu ùn li sò micca infurmati.
Rimarchendu chì l'autorità di prestitu datu à a Municipalità Metropolitana ùn hè micca legale à a riunione straordinaria di u cunsigliu di ghjennaghju, u presidente provinciale di CHP Antalya hà spiegatu i motivi per u votu contr'à u prestitu cum'è seguente: "Suptenemu è sustenemu ogni prughjettu chì benefica Antalya è u populu. U mutivu di u gruppu CHP per votà contru hè a dumanda di prestitu illegale. Stu prestitu hè illegale è sbagliatu. U debitu tutale di u debitu di a municipalità, cumprese tutte e cumpagnie cumprese ASAT, ùn pò micca superà u pruduttu di l'ingudu finali di l'annu precedente da u tassu di rivalutazione. Questa figura pò esse appiicata cum'è 1.5 volte in e municipalità metropolitane. U limitu di prestitu di a Municipalità Metropolitana cù a decisione di l'Assemblea hè di 10 per centu di l'ingressu di u bilanciu di l'annu passatu. In cambiu di sta quantità, u limitu di prestitu di a municipalità hè di circa 94 milioni di TL, cù a decisione di u cunsigliu. L'appruvazioni di u Ministeru di l'Interior hè necessaria per u limitu di prestitu sopra questu. A quantità desiderata per esse prestitu per l'investimentu di tram cù a decisione di u parlamentu hè di circa 135 milioni di TL, chì hè fora di l'autorità di u parlamentu. Stu prucessu richiede l'approvazione ministeriale ".
Nutendu chì, cum'è CHP, ùn sò micca contru à l'investimenti, ma contru à l'ipoteka di u futuru di e persone è di l'infurmazioni di contrabande, Semih Esen hà dettu: "Suptenemu è sustenemu ogni prughjettu chì benefica Antalya è u populu. U mutivu di u gruppu CHP per votà contru hè a dumanda di prestitu illegale ". disse.
U costu tutale di a linea di u sistema ferroviariu Meydan-EXPO di 18 chilometri chì unisce l'area EXPO è l'aeroportu à u centru di a cità, chì hè in costruzione in Antalya, hè di circa 394 milioni di TL. U Ministeru di i Trasporti coprerà 21.8 milioni di TL di u prugettu, chì serà di 259 milioni di TL cù compra di veiculi. Per scuntrà u restu, a Municipalità Metropolitana hà ricevutu una autorità di prestitu in a riunione di u cunsigliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*