A locomotiva veterana corse à a salvezza di u trenu d'alta veloce, chì era aspittendu 94 minuti.

Una locomotiva veterana hè ghjunta à a salvezza di u trenu d'alta veloce chì aspittava 94 minuti: Una locomotiva veterana hà aiutatu u trenu chì aspittava à a stazione per 94 minuti per via di una mancanza di energia in a linea ferroviaria in u distrittu di Sapanca di Sakarya. U trenu d'alta vitezza, tiratu da a locomotiva ind'è u currenti elettricu, cuntinueghja a so strada.
Sicondu a nutizia di Hürriyet, versu l'11.45 oghje, u trenu d'alta velocità numeratu HT 65008, chì viaghjava trà Ankara è Istanbul, si fermò per via di una mancanza di energia quandu hè ghjuntu à a Stazione Ferroviaria di Sapanca. Dopu chì u trenu d'alta velocità ùn pudia micca spustà, a squadra hè venuta da Adapazarı cù una locomotiva è hà verificatu u trenu.
Mentre i passageri scendenu da u trenu è aspittàvanu, u trenu d'alta veloce era cunnessu à a locomotiva. A causa di l'interruzione di l'energia elettrica in a linea di ferrovia in a regione, u trenu d'alta veloce hè stata rimorchiata da locomotiva à u locu induve ci era corrente elettrica per un tempu.
À u locu di u currente, a locomotiva si separava da u trenu d'alta veloce. U trenu d'alta velocità cuntinuò dopu à a so strada per Istanbul. L'autorità anu dettu chì ci hè stata una mancanza di energia in a regione è u trenu hà cuntinuatu a so strada dopu un ritardu di 94 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*