3. L'affirmazione chì i travagliadori ùn ponu micca riceve un salariu in a custruzzione di u ponte ùn hè micca fundatu

  1. L'allegazione chì i travagliadori ùn ponu micca riceve salari in a custruzzione di u ponte hè infundata: "IC İÇTAŞ-Astaldi Consortium, chì hà intrapresu u prugettu: - "3. Tutti i travagliadori chì travaglianu in a custruzzione di u Prughjettu di l'Autostrada di u Ponte è u Nordu di Marmara sò pagati in tuttu è in tuttu, è i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in u calendariu determinatu.
  2. Hè statu infurmatu chì a nutizia chì "i travagliadori anu pigliatu l'azzione per rallentà u travagliu perchè ùn puderanu micca ottene u so salariu" in u Prughjettu di l'Autostrada di u Ponte è u Nordu di Marmara ùn hà micca riflette a verità.
    U Consorziu IC İÇTAŞ-Astaldi, chì hà intrapresu u prugettu, hà fattu una dichjarazione annantu à a nutizia in certi media.
    In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a nutizia chì "u travagliu hè firmatu perchè i travagliadori ùn sò micca pagati" ùn riflette micca a verità "3. Tutti i travagliadori chì travaglianu in a custruzzione di u Prughjettu di l'Autostrada di u Ponte è u Nordu di Marmara sò pagati cumplettamente è cumpletamente, è i travaglii di custruzzione anu da cuntinuà in u calendariu determinatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*