Quandu a Linea Gar-Tekkeköy Rail System entrerà in serviziu in Samsun

Quandu a linea di u sistema ferroviariu Gar-Tekkeköy serà messa in serviziu in Samsun: u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu chì a linea di u sistema ferroviariu Gar-Tekkeköy serà messa in serviziu u 10.10.2016 cù 8 tramvii novi.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu chì a linea di tram Gar-Tekkeköy serà messa in serviziu u 10.10.2016 cù 8 tramvii novi.
Un briefing hè statu datu à u sindaco di a municipalità metropolitana Yusuf Ziya Yılmaz nantu à i servizii di trasportu publicu è l'investimenti in a Direzzione Generale di Trasportu Samsun Light Rail System (SAMULAŞ).
In u so briefing, u direttore generale di SAMULAŞ, Kadir Gürkan, hà datu infurmazioni à u sindaco Yılmaz nantu à l'ultima situazione in i travaglii di linea supplementari chì serviranu trà Gar Junction è Tekkeköy.
U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Coşkun Öncel, u Segretariu Generale Vice Zennube Albayrak è u Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana Nihat Soğuk anu assistitu ancu à a riunione.
U General Manager Kadir Gürkan, u fabricatore di tram lucale, à u briefing induve l'opinioni sò state scambiate nantu à u prugramma di simulazione di a linea est di u sistema ferroviariu di a 2ª tappa di u Prughjettu di Estensione di Linea di Gar-Tekkeköy Light Rail System, chì hè in costruzione. Durmazlar Inc. Ellu disse chì durante a fase di cuncepimentu è di fabricazione di i veiculi di u sistema di ferrovia leggera 8 realizati da a cumpagnia, i testi di vita di i tram sò stati realizati, e selezioni di trim interni sò stati cumpletati, è a fabricazione cuntinuava. SAMULAŞ A.Ş. Dichjarà chì e so squadre travaglianu nantu à a linea supplementaria, u Direttore Generale Gürkan hà nutatu chì e simulazioni operative sò state valutate in a riunione è chì anu scambiatu opinioni cù u sindaco Yılmaz nantu à e rotte di Ring supplementari è mudelli di travagliu da esse aperti.
Sottulineendu chì u Sistema di Ferrovia Ligeru Samsun, chì hà purtatu 17 milioni di 405 mila passageri l'annu passatu, culligarà l'est è l'ouest di Samsun cù a fine di a linea supplementaria, Gürkan hà enfatizatu chì continuanu à offre opportunità di trasportu publicu mudernu à a ghjente di Samsun. Gürkan hà dichjaratu chì, per fà più còmode i passaggi à livellu nantu à a linea di u sistema di ferrovia leggera esistente, e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana anu realizatu applicazioni in cimentu stampatu, è per quessa, u ritmu di accidenti cù danni materiali accaduti à i passaghji à livellu in 2014 diminuinu da 2015 per centu in 40.
TUTTI PÀ A COMFORT DI U NOSTRE POPLU
U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà ricurdatu chì u trasportu di ferrovia ligera hà guadagnatu una grande admirazione da u publicu è hà dettu: "Hè a nostra più grande felicità di vede chì i nostri investimenti è servizii destinati à aumentà u cunfortu di viaghju in u sistema di trasportu publicu urbanu satisfacenu i nostri. citadini. Continuemu questi investimenti senza interruzzione. Inoltre, avemu messu l'intersezzione Gar-Tekkeköy in serviziu u 10.10.2016. Cridemu chì, cum'è u trasportu di u sistema ferroviariu hà creatu una cità muderna in Atakum, a linea supplementaria sprucerà a strada orientale in quantu à l'estetica urbana. Speremu, in u futuru, allargemu e nostre linee più è aumenteremu u numeru di persone chì sò intrudutte à stu trasportu còmode. ", disse.
U NOSTRE POPLU ADOPTÀ QUÈ GIÀ
U sindaco Yılmaz hà dettu ancu chì esse un serviziu chì aumenta u cunfortu è a qualità di vita di e persone hà una grande cuntribuzione à u successu di u sistema è hà dettu: "U numeru di persone chì anu accessu à u sistema ferroviariu, chì hè un trasportu mudernu. mudellu in a nostra cità, cresce ancu di più cù a linea supplementaria. À questu puntu, u trasportu di tramvia ferroviaria hà cambiatu a visione di a nostra cità è hè stata aduttata. I numeri di passageri mostranu chì aumenteranu più in u tempu. Ancu u numeru di i nostri treni, chì hè ghjuntu à 21 avà, hè diventatu difficiule à scuntrà a capacità di passageru. 8 novi treni serviranu a nostra nova linea. Avà avemu l'eccitazione di questu. A vita di a nostra cità guadagna un novu ordine, forma è furmatu. L'interessu in viaghji cù autobus eleganti è muderni, è tramvii mostra chì facemu ciò chì hè ghjustu per u nostru populu. Tuttu hè per un futuru più felice ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*