A mostra di a storia di u trasportu di Izmir hè stata aperta (Galleria di foto)

A mostra di a storia di u trasportu di Izmir hè stata aperta: a "Esposizione di a cità è di u trasportu", chì purterà a ghjente di Izmir in un viaghju storicu in u trasportu urbanu, hè stata aperta cù una cerimonia à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu. A mostra, chì mostra assai ughjetti storichi interessanti da u vechju carru di funivia à u camion di u focu, da u trolebus à u veiculu ufficiale di u mudellu 1939, pò esse visitatu gratuitamente in l'Archiviu è u Museu di a cità Ahmet Piriştina per 1 annu.

A "Esposizione di a cità è di u trasportu", cù veiculi è oggetti chì descrizanu a storia di u trasportu di Izmir, hè stata aperta à l'Archiviu è u Museu di a cità Ahmet Piriştina. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà presentatu a cinta d'apertura di a mostra, chì porta i visitatori in un viaghju piacevule attraversu a storia di u trasportu di a cità, cù u sindaco provinciale CHP Alaattin Yüksel, u sindaco di Konak Sema Pekdaş, u sindaco di Karaburun Ahmet Çakır è Aysel Hitay, unu di e figure famose di İzmir, chì a so bicicletta hà utilizatu in a so ghjuventù hè stata esposta in a mostra.

Facendu un breve discorsu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Avemu tenutu mostre in l'Archiviu è u Museu di a cità Ahmet Piriştina dapoi parechji anni. À u listessu tempu, questu hè un archiviu è memoria di a cità. Cerchemu tutte e fonti nantu à İzmir, ùn importa induve sò scritti in u mondu, è pruvemu d'archivià a storia di İzmir. Avemu cambiatu u nome di u Museu di l'Archiviu di a Città di İzmir in "Archiviu è Museu di a Città Ahmet Piriştina" dopu a morte di u nostru presidente. U nostru scopu quì era per tutti i circadori è i scrittori di menziunà Ahmet Piriştina cum'è una nota di pede in i so opere da i ducumenti truvati quì, per chì u nome di u nostru presidente pò campà in tuttu u mondu. Oghje, apremu a nostra mostra di trasportu, chì avemu preparatu per un bellu pezzu. Serà prisentatu quì per un bellu pezzu. Vogliu ringrazià tutti l'amichi è i cuntributori chì anu donatu ".

Torna à i mo ghjorni di ghjuventù

Aysel Hitay, chì hà mostratu a so bicicletta, chì hè stata regalata da u so babbu in a so ghjuventù, hà dettu: "Mi piacia assai a mostra. Vogliu ringrazià Aziz Kocaoğlu, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, è tutti quelli chì anu cuntribuitu. Aghju regalatu a mo bicicletta à u Museu Rahmi Koç in 2004. Sò assai cuntentu chì anu purtatu a mo bicicletta quì da Istanbul è l'anu esibita. Aghju vultatu à i mo ghjorni di ghjuventù in a mostra ", disse.

serà apertu per 1 annu

In a "Esposizione di a cità è di u trasportu", a storia di u trasportu di İzmir hè spiegata in cinque sezioni separati, à dì u trasportu "Daily Life", "Railway", "Sea", "Air" è "Terra". Mudelli di vechji autobus in l'esposizione, a vittura numeru 1974 di a Telecabina aperta in 1, 1960 mudellu Anadol, 1957 mudellu BMW motocicletta, 1939 mudellu Chrysler veiculu d'uffiziu, una bicicletta utilizata da Aysel Hitay in 1940, timone di a nave cù campane, badge è bussola nantu à i battelli Gölcük è Yalova Ci sò ritratti chì mostranu e strade di a cità è i veiculi di trasportu di l'anni 1910 è 1920. I studienti chì visitanu l'esibizione saranu ancu infurmazioni interessanti nantu à a storia di u trasportu di Izmir in forma di dumande è risposte. A mostra include ancu una sezione induve pudete vede e stazioni di treni di u 19u seculu cù u Steoscope. A mostra, chì resta aperta per un annu, pò esse visitata gratuitamente trà 09.00 è 16.30, fora di dumenica.