Bombardier è Bozankaya, Firmatu un Acordu di Cuuperazione Strategica per a Produzione Locale in Turchia (Galleria di Foto)

Bombardier è BozankayaFirmatu un Acordu di Cuuperazione Strategica per a Produzione Locale in Turchia: Bombardier hè un cumpagnu lucale in u campu di u trasportu ferroviariu turcu per pruduce treni d'alta velocità in Turchia. Bozankaya travaglià cun
Bombardier Transportation è u fabricatore turcu di veiculi di trasportu publicu, u capu di e tecnulugia di u sistema ferroviariu Bozankaya firmatu u memorandum d'intesa. U scopu cumunu hè di rinfurzà u partenariatu strategicu per u sviluppu di i treni d'alta velocità in u settore di i sistemi ferroviari Turchi. accordu, Bozankaya Presidente di u Gruppu di Cumpagnia Murat Bozankaya è Furio Rossi, direttore generale di Bombardier Transportation in Turchia, in presenza di John Holmes, Ambasciatore di Turchia, Georgia è Turkmenistan in Canada. U direttore di vendita di Bombardier Türkiye Halil Tufan Özkan hà assistitu à a cunferenza di stampa. Bozankaya U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Aytunç Günay è i dirigenti anziani di e duie cumpagnie anu participatu ancu.
Sicondu l'accordu, i dui partiti accunsenu à travaglià inseme per sviluppà è pruduce treni d'alta velocità in u cuntestu di l'invitu di offerta prevista da TCDD. Turchia hè assai pusitiva in quantu à l'acquistu di treni d'alta velocità per esse aduprati in a linea chì unisce a capitale Ankara à Istanbul è altre linee di novu sviluppu chì coprenu quasi tutta a Turchia.
Bombardier hà una grande cumpetenza in u mondu in u campu di a ferrovia d'alta velocità. Bombardier, chì hà 20 anni di sperienza in l'industria di l'alta velocità, hà furnitu applicazioni à alta velocità è assai alta velocità cù più di 850 treni.
U direttore generale di Bombardier in Turchia, Furio Rossi, hà dettu in una dichjarazione: "A Turchia hà una visione assai chjara di u rolu chì i sistemi ferroviari ghjucanu in u sviluppu ecunomicu sustenibile. Dunque, Turchia face l'investimenti strategichi necessarii per a realizazione di sta visione. L'ufficiali anu dichjaratu chì un investimentu di più di $ 45 miliardi serà fattu per i prudutti è l'infrastruttura ferroviaria. À Bombardier, vedemu un putenziale enormu in questi piani è agisce cum'è u nostru cumpagnu strategicu. BozankayaSemu assai felici di avè voi cun noi. Cù a cunniscenza di l'ingegneria, l'esperienza è u trasferimentu di tecnulugia di Bombardier nantu à i treni à alta velocità Bozankaya"Grazie à a cumminazzioni di l'expertise in a produzzione di veiculi lucali è internaziunali, averemu successu in a produzzione di veiculi turchi per a Turchia", disse.
Furio Rossi hà dettu chì anu da fà un investimentu di 100 milioni di USD per vince l'offerta, "I dettagli di l'investimentu sò stati preparati cù u travagliu cumunu meticulosu di e duie cumpagnie per rispettà i standard di u trenu d'alta velocità. tenendu in contu a facilità, a machina è l'equipaggiu ".
Murat hà fattu una dichjarazione in a cunferenza di stampa Bozankaya; "Bozankayahà pruduciutu più di 2300 tram in Germania è in America finu à avà. Bozankaya Questi tramvii pruduciuti sò attualmente in serviziu in e cità europee di Bergen, Potsdam, Bochum, Mainz, Graz, Lione, Parigi, è in e cità americane di Portland, Salt Lake City, San Diego, Houston, Charlotte, Norfolk è Atlanta. In più Bozankaya Invaremu novi terreni cù i nostri veiculi innovatori. Avemu pruduciutu u primu Trambus domesticu di Turchia, u primu autobus elettricu domesticu chì purterà i passageri cù un Tram 100 per centu à pianu bassu. "Semu u primu è l'unicu fabricatore di autobus elettrici in Germania", disse.
Murata Bozankaya ; "Avemu vistu chì Bombardier hè un cumpagnu assai cumplementariu, è assicureremu chì i Turchi ponu ghjunghje in i lochi chì volenu andà cun un metudu di trasportu veloce, còmode, sicuru è mudernu", disse.
Bozankaya Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Aytunç Günay; "Attualmente ci sò 12 treni à alta velocità in serviziu in Turchia. Cunsiderendu e linee di treni à alta velocità in custruzzione è quelli chì sò stati cumpletati, predichemu chì ci sarà bisognu di almenu 200 treni d'alta velocità supplementari. Avemu vistu in e dichjarazioni fatte da l'istituzioni ufficiali chì ci hè una preparazione di offerta in questa direzzione. "Stabbiliemu sta cullaburazione per una unione di forze chì risponde megliu à sta necessità", disse.
Günay hà sottolineatu chì TCDD hà fattu a prima tappa di preparazione per 2 treni d'alta velocità cù un costu stimatu chì supera i 80 miliardi d'euros; "Stimemu chì a necessità di sta offerta è di l'offerte successive ghjunghjeranu à 200 treni. L'obiettivu hè di portà a tecnulugia in Turchia cù a clausula di partenariatu in e specificazioni di l'offerta. In questa direzzione Bozankaya è Bombardier farà un trasferimentu di tecnulugia seriu in Turchia cù u so investimentu. Cù stu partenariatu Bozankaya Averemu fattu un altru investimentu diversu. "Prevemu un investimentu cù una nova furmazione in un locu cumplettamente novu per a produzzione di treni d'alta velocità", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*