Deligöz Parla di Erzurum Winter Tourism in Parlamentu

Deligöz Parla di Erzurum Winter Tourism in u Parlamentu: Orhan Deligöz, deputatu di u Partitu AK Erzurum è membru di a Cummissione KİT di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà fattu un discorsu annantu à Erzurum Winter Tourism fora di l'agenda in u parlamentu.

U diputatu Deligöz hà iniziatu u so discorsu, cummemorandu i nostri martiri mentre luttava per a nostra Unità Naziunale è Fratellanza cù misericordia, è hà spressu e so condolenze à i parenti di i martiri è à tutta a Turchia.

U diputatu Deligöz cuntinuò u so discorsu cusì;
"Aghju parlatu di u Turismu Invernale di Erzurum, a cità di Bar, a terra di Snow City, a terra di Dadaşlar. Erzurum hè a culla di e civiltà in tutta a storia. Hè maestosu cum'è Palandöken è modestu cum'è a so fertile pianura. Erzurum hè a cità di l'eroicu Nene Hatuns, Abdurrahman Veterans, Sümmani Babas, Alvarlı Efes, İbrahim Hakkı, chì si precipitò in fronte dicendu chì u mo zitellu cresce senza mamma, ma micca senza patria. Erzurum hè l'Anatolia stessa. U Turismu Invernale, u Turismu di Plateau, a Cultura è u Turismu di Fede anu avà un postu impurtante in u settore. In questu sensu, Erzurum hà u putenziale più impurtante per a cultura è u turismu invernale di storia. Erzurum hè a perla di l'Anatolia cù a so ricchezza culturale, geugrafia è bellezze naturali. Erzurum, induve Palandöken, Konaklı è e stazioni di sci Kandilli sò situate, serve ancu u turismu invernale cù e so sale di ghiaccio è e so torre di salto. A stagione di ski, chì principia cù a neve caduta in uttrovi, dura circa 6 mesi finu à maghju. A stazione di sci di Palandöken, chì hè trà e piste più longu è ripidi in u mondu, parte da 2 mila metri è crea una differenza di altitudine finu à 3 mila 176 metri. 12 mila persone ponu scià à u stessu tempu nantu à tutte e piste. Dichjarà Erzurum cum'è a Capitale di u Turismu Invernale hè ancu a dumanda di u populu di Erzurum da u nostru guvernu. Spergu chì i passi seranu fatti in questu sensu ".

In riferimentu à u prublema di u 7 di ferraghju, u deputatu Deligöz hà dettu: "Condannu quelli chì anu tentatu un colpu è a mentalità di colpu in l'anniversariu di u tentativu di colpu contru à a nostra nazione u 7 di ferraghju di u 2012, chì hà fiascatu cù a previsione è l'intelligenza di u nostru presidente. , Signore Recep Tayyip Erdoğan. Tuttu u mondu deve sapè chì u principiu chì a patria hè un inseme indivisibile in i cunfini naziunali, chì hè statu decisu in u Cungressu di Erzurum, hè sempre validu. hà parlatu.