30 anniversariu di a celebrazione di u matrimoniu à i stabilimenti di a funivia di Denizli

30 anniversariu di a celebrazione di u matrimoniu à l'installazione di a funivia di Denizli: A municipalità di Sarayköy hà preparatu un prugramma assai speciale è sfarente per e coppie chì anu dormitu annantu à u stessu cuscinu per 30 anni. E coppie celebreranu u ghjornu di San Valentinu u 14 di ferraghju à i stabilimenti di funivia di Denizli.

A municipalità di Sarayköy hà preparatu un prugramma di celebrazione speciale per u 14 di ferraghju, u ghjornu di San Valentinu. Tutte e coppie chì anu cumpiitu u so 30u annu di matrimoniu in Sarayköy seranu ospitu in Denizli Cable Car, chì piglia una bellezza naturale diversa cù a nevicata durante a settimana.

CONTINUÀ TUTTA A SETTIMANA
U sindaco di Sarayköy Ahmet Necati Özbaş, in a so dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dettu chì l'amore ùn deve esse micca per un ghjornu, ma per una vita, è cù questa credenza, anu preparatu un prugramma speciale u 30 di ferraghju, un ghjornu speciale, per e coppie di Sarayköy. chì anu lasciatu 14 anni di u so matrimoniu. Özbaş, chì hà invitatu e coppie à u prugramma chì anu preparatu dicendu "30 anni d'amore si scontra cù a funivia", hà dettu:

"Avemu vulsutu chì tutti i nostri citadini chì ci anu amparatu a bellezza è u calore di u cuncettu di famiglia, chì hà suppurtatu ogni tipu di difficultà cù rispettu è amore, chì sfidau l'anni sparte l'amaru, dolce, gioia è dulore spalla à spalla, per celebrà. San Valentinu à u massimu. Per questu scopu, avemu urganizatu stu prugramma per tutti i nostri citadini chì passanu a so vita nantu à un cuscinu. Hè per quessa chì accogliemu tutti i nostri citadini chì anu cumpletu u so 30u annu di matrimoniu à u Teleferik per tutta a settimana dopu. "Avemu un ghjornu maravigliu inseme".

CALL FOR APPLICATIONS PER QUELLI VOLE PARTICIPÀ À L'EVENTU
Özbaş hà dettu chì ci saranu diversi tratti è sorprese durante i viaghji, chì continueranu per tutta a settimana cù i veiculi attribuiti da a municipalità di Sarayköy, Özbaş hà dettu: "I citadini chì volenu participà à u nostru avvenimentu ponu dumandà à a Direzzione di a Cultura è di l'Affari Sociali di a nostra municipalità. partendu da u luni. Cuntattatemu ancu i nostri capi di quartiere. Arriveremu à i nostri citadini chì ùn ponu micca ghjunghje à noi. "Spergu chì serà una bona memoria per tutti", disse.