Hè sbagliatu per u tram per passà a costa in Izmir.

Hè sbagliatu per u tram per passà a costa in Izmir: u presidente di a filiale di a Càmera di l'Architecti di Izmir, Hasan Topal, vole pianificazione urbana invece di prughjetti per u sviluppu di Izmir.
U presidente di a filiale di a Càmera di l'Architecti di Izmir, Hasan Topal, chì hè unu di quelli chì scrutanu assai prughjetti chì anu da esse fattu per a cità è indicanu l'errore in i prughjetti, inizianu prucessi in questa direzzione è assicuranu chì i prughjetti sò annullati è curretti, difende i piani di a cità di Izmir cù fatti scientifichi. Ancu s'è Topal hè u capu di una camera chì pruduce assai prughjetti per i prublemi di a cità, si lamenta chì i decisori ùn u cunsultate micca abbastanza nantu à i prughjetti da esse pruduciutu per a cità. Topal rimprovera à i pulitici è dice: "I partiti è l'amministratori duveranu marchjà cù i piani di a cità invece di i prughjetti sottu a so cintura".
Karşıyaka Tram Göztepe
Cum'è a Camera di l'Architetti di Izmir, avete presentatu u trasportu cum'è unu di l'elementi essenziali di a fase di trasfurmazioni urbane. Certi prughjetti sò stati iniziati in questa direzzione. Unu di elli hè u tram... Karşıyaka Cumu interpretate u prughjettu di u tram chì deve esse custruitu in Göztepe ?
Semu favurevuli di fà tutte e discussioni in a cità attraversu i piani di cità. A menu chì ùn vede micca da una perspettiva di pianificazione, ùn pudete micca sapè cumu affetta un altru prughjettu. Hè necessariu guardà e linee di tram chì sò previste per esse custruite da l'assi di u Pianu di Trasportu Izmir. U Pianu di Trasportu Izmir (IUP) copre i prossimi 15-20 anni di sta cità. İUP hà una strategia per sviluppà sistemi ferroviari, sistemi di ferrovia leggera, trasportu marittimu è metro. Siccomu u tram hè una pruposta di İUP, ùn pudemu micca dì chì hè sbagliatu in principiu. In ogni casu, vedemu chì ci sò qualchi prublemi in a determinazione di i zoni di stu prughjettu, vale à dì, e rotte di passaghju. Facemu ancu qualchì avvirtimentu di tantu in tantu. Per esempiu, Izmir hè una cità senza verde. Hè per quessa chì dicemu di fà piani senza distrughje u verde di a strada di u tram. Prughjettanu i pochi arburi in i strisci mediani, indipendentemente da e so spezie, senza taglià.
Tram è trafficu usanu a stessa strada in tutti i centri di a cità. Avete da acquistà sta cultura. Ùn pudete micca sparte u trafficu in u centru. Dunque, se acquistate sta cultura, ùn avete micca bisognu di taglià quelli arburi. I corridori cù esigenze di trasportu deve esse identificati. Hè capitu da e lagnanze chì e determinazioni di a strada ùn eranu micca currette. Ùn ci hè ancu nisun muvimentu in Alsancak è Konak. Avemu suggeritu Mithatpaşa durante e discussioni nantu à Mustafa Kemal Sahil Boulevard. Ma stu prucessu hè passatu. In u nostru parè, passendu longu a costa ùn hè micca a scelta bona per i principii di u pianu maestru di trasportu.
U pianu di trasportu dice di rinfurzà u trasportu marittimu. In autri paroli, si dice cresce u numeru di pier. Se a ghjente pò dighjà andà à a riva è avete aumentatu u numeru di pili, ùn ci hè nunda di mette un tram. Facemu sta critica. Mithatpaşa hè un pocu più daretu, però.
Ùn sò micca sapè s'ellu u prughjettu di u tram hè nustalgia o micca. Fighjemu u pianu maestru di trasportu. Dirigiscenu u tram à a riva. Karşıyakain . A causa di certi prublemi di trasportu... U pianu maestru di u trasportu hà digià creatu una strategia per aumentà e pile. Una situazione induve i pilastri sò multiplicati ùn porta à nimu à cuncludi chì u tram hè assai necessariu per u trasportu.
Metro
Avete alcune critiche è suggerimenti chì e linee di metro anu da esse aumentate. Cumu deve esse urganizatu u metro per chì Izmir pò avè un trasportu sanu?
U pianu maestru di trasportu offre strategie per u sviluppu di u metro Izmir è İZBAN. Hè cunsigliatu di linee di metro da Üçyol à Buca. Ancu da Evka 3 à Bornova. Hè pussibule allargà İZBAN à Bergama in u nordu è Efesu in u sudu. U prublema di trasportu di Izmir ùn pò esse risoltu senza sviluppà sistemi ferroviari. A filosofia principale di u pianu maestru di u trasportu hè di trasportà a ghjente da un locu à l'altru. In altri palori, da e zone residenziali à e zone di travagliu-educazione-sanità. Micca di vitture, ma di ghjente... U nostru sbagliu hè u trasportu di i veiculi... Ùn succede micca s'ellu si dà priorità à i veiculi. Se priorite e persone, l'usu di i veiculi ùn supererà micca e zone obbligatorie. I sistemi ferroviari deve esse sicuramente aumentati. Sia chì i sistemi ferroviari passanu in terra o sopra a terra hè un prublema di ingegneria. Per esempiu, ùn pudete micca passà u metro per un ambiente storicu. Senza dubbitu, i più sani sò i sistemi di metro sotterranei. Di sicuru, questu hè una questione di costu è di ricerca.
Tirà l'autobus da induve passanu i sistemi ferroviari hè una strategia curretta. Ma avete bisognu di sustene i sistemi ferroviari è i moli di traghetti cù autobus. A ghjente ùn deve micca abbandunà u battellu è aspittà per un busu per una meza ora, nè ùn ponu abbandunà u sistema ferroviariu è aspittà un autobus per una meza ora. Hè per quessa chì assicurà l'integrazione hè impurtante. Questa hè a trasfurmazioni in u trasportu è l'integrazione è l'integrazione di i tipi di trasportu. Scendi da u metro è ghjunghje à İZBAN in cinque minuti; Duvete esse capace di abbandunà İZBAN è imbarcate in l'autobus in u massimu di deci minuti. O duvete esse capace di cullà à bordu. Ùn hè ghjustu dì nunda senza cunnosce e decisioni di trasportu di u guvernu lucale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*