I cani di ricerca è salvata di a gendarmeria sò diventati u focu di l'attenzione di i zitelli

I cani di ricerca è salvata di a gendarmeria sò diventati u centru di l'attinzioni di i zitelli: I cani di ricerca è salvata chì eranu cù e squadre di gendarmeria chì patrullavanu per assicurà a sicurità in Kayseri Erciyes Ski Center durante a pausa di u semestru divintò u centru di l'attenzione di i zitelli.

Kayseri Provincial Gendarmerie Command hà aumentatu e misure di sicurezza in Erciyes Ski Center, chì hà avutu i ghjorni occupati per via di a pausa di u semestru. Gendarmeria, ordine publicu, trafficu è squadre di Gendarmeria Ricerca è Salvata (JAK) anu participatu per chì e persone ghjunghjenu in a regione è passanu e so vacanze in pace.

À u puntu di cuntrollu à l'entrata di a stazione di ski, l'infurzazione hè stata fatta in quantu à u trafficu è l'ordine publicu. Erciyes JAK Teams hà participatu à a zona di a stazione di ski è patrullatu. Mentre e squadre JAK anu pigliatu misure di sicurezza, anu ancu realizatu u travagliu d'infurmazione per i citadini.

I cani di ricerca è salvezza chì accumpagnavanu e squadre JAK sò diventati u centru di l'attenzione di i zitelli. Parechji zitelli anu amatu toccu i cani. Parechje di elli pigliavanu ritratti di souvenir cù i cani. E squadre JAK anu ancu aiutatu alcuni citadini disabili chì anu avutu difficultà in a stazione di ski. E squadre JAK furnisce un serviziu 24 ore in a regione.