Izmir diventerà un centru logisticu

Izmir diventerà un centru logisticu: Rapprisintanti di l'industria logistica, chì si sò riuniti à a Cumita di Logistica di l'Egeu urganizata per a prima volta in Izmir da l'Associazione Logistica di l'Egeu (ELODER), vulianu prima assicurà a sicurezza in u paese è dopu mantene boni relazioni. cù i paesi vicini. Osman Doğrucu, presidente di l'Associazione Logistica di l'Egeu, hà dichjaratu chì u futuru di u so settore hè di furnisce un ambiente di pace è tranquillità è hà dettu: "Ùn ci hè micca cummerciale induve ci hè guerra è cunfusione, è u settore logisticu ùn pò micca cresce senza cummerciu. "
À a Cumita di Logistica di l'Egeu in a Sala di Conferenza di l'Università di l'Ecunumia di Izmir, i prufessiunali chì servenu u settore di a logistica in a regione anu manifestatu e so opinioni è offrenu suluzioni à i prublemi sperimentati. In u Summit, induve sò stati discututi diversi temi è prublemi, i parlanti anu listatu e so opinioni nantu à u futuru di u settore in e so presentazione à l'audienza. Dichjarà chì u Summit Logisticu tenutu per a prima volta in a Regione Egea, induve tutti i stakeholder di u settore si sò riuniti, hè statu assai successu, u presidente di u Cunsigliu di ELODER, Osman Doğrucu, hà fattu luce nantu à u presente è u futuru di u settore cù i discorsi di rapprisentanti. di logistica, cumerciu, università è istituzioni pubbliche in u summit di u ghjornu di u ghjornu. Ellu disse chì l'anu tenutu.
Doğrucu hà sottolineatu chì i prublemi ligati à u settore sò stati ancu purtati à l'agenda di a riunione, ma chì u prublema più impurtante in questu puntu oghje hè a sicurità, cum'è tutti l'altri, è hà dettu: "A nostra regione hè attualmente un anellu di focu. Una guerra cuntinueghja in Siria. Avemu prublemi cù i nostri vicini, in particulare a Russia. Sfortunatamente, ùn pudemu micca pensà à l'affari in questu ambiente. Prima, deve esse assicurata a sicurità, dopu deve esse creata una atmosfera di pace. Altrimenti, nè u nostru settore nè altri settori ponu fà affari. Siccomu u cumerciu hè resettatu in i paesi induve ci hè guerra è turbulenza, ùn ci hè bisognu di logistica. Dunque, vulemu chì a sicurità sia assicurata prima in u nostru paese è a regione, è dopu a pace per vene. "U nostru avvene, cum'è tutti l'altri, hè in pace è tranquillità", disse.
Dichjarà chì i vantaghji logistichi di Izmir sò stati ancu discututi à a cima, Doğrucu hà dettu chì i settori cresceranu più in a regione per a fine di i prughjetti di u Port Çandarlı, l'Autostrada İzmir-Istanbul è u Village Logisticu Kemalpaşa. Ricordendu chì u settore logisticu in Izmir hè in crescita rapidamente, Doğrucu hà nutatu chì se l'imprese di u settore sò diretti à l'investimenti ghjusti, più marche seranu create è cusì a cità diventerà un centru di logistica di fama mundiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*