L'edificiu storicu di a stazione di Horozköy, chì hè inattivu, vene à a vita

L'edificiu storicu di a stazione di Horozköy storicu venerà à a vita: L'edificiu storicu di a stazione di Horozköy, chì hè inattivu in u distrittu di Yunusemre di Manisa, serà rianimatu da a municipalità di Yunusemre.
L'edificiu storicu di a Stazione Horozköy, chì hè inattivu in u distrittu di Yunusemre di Manisa, serà rianimatu da a Municipalità di Yunusemre. In l'edifiziu induve si feranu i corsi è l'attività per e donne, mentre chì i zitelli è e so mamma facenu corsi; Si divertiranu tramindui è studiaranu in u vagone chì serà restauratu per elli. L'edificiu storicu di a stazione in Horozköy, chì hè inattivu, si prepara à diventà un centru di attrazione di novu per via di i sforzi di a Municipalità di Yunusemre. E squadre di l'Affari Scientifici di a Municipalità di Yunusemre anu finitu u so travagliu in l'edifiziu storicu induve si feranu diversi corsi è attività per e donne. In u scopu di u prugettu, un vagone di 24 metri serà implementatu in a zona vicinu à a stazione. In u carrughju da ritruvà, i chjuchi chì e so mamme frequentanu u corsu si divertiranu à tempu è esse educati.
A MUNICIPALITÀ YUNUSEMRE PORTARÀ L'EDIFIU STORICO À PRESENTE
Fornendu infurmazione nantu à u prugettu, u vice-sindacu Saniye Altay hà dichjaratu chì a regione diventerà un centru di attrazione cù a fine di u prugettu. Ringraziendu TCDD per u so sustegnu, Altay hà dettu: "Circa un annu fà, avemu firmatu un protokollu cù TCDD è ottenutu u dirittu di utilizà l'edificiu di a Stazione Horozköy attualmente inutilizatu. A preparazione di u bastimentu per l'usu ùn era micca abbastanza per noi. Avemu fattu u travagliu di u prughjettu quì per fà un centru di attrazione facendu l'arrangamenti necessarii. L'edificiu in quistione hè statu restauratu per permette alcune attività per e donne in u prughjettu di risturazione ". disse.
KIDS WAGON NURSERY
U vice-sindaco di Yunusemre Altay hà spiegatu chì agisce micca solu cù e donne, ma ancu cù i so figlioli in mente: "Quandu fate e cose per e donne, avemu bisognu di pensà ancu à i nostri figlioli. In ogni casu, ùn hè micca pussibule di custruisce una tale zona per ùn spoil a texture di un edifiziu storicu. Per ùn rovinà a struttura, avemu dumandatu di novu un vagone da TCDD. Mentre chì u carru hè attualmente aspittendu per esse rinnuvatu; Travagliendu cù u dipartimentu di fornitura di macchinari di l'istituzione chì serve in Manisa, avemu speditu i rails è i traversi à a regione in pocu tempu è l'assemblemu. Quandu a risturazione di u vagone hè finita, furniremu una zona d'attività assai bella per e donne è i zitelli. U sindaco di Yunusemre Dr. Cù l'iniziativi di Mehmet Çerçi, compieremu un novu prughjettu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*