L'elettricità Cut Off U Sistema di Cullezzione Elettronica di Pedaggio Ùn Funziona

L'electricità hè stata tagliata, u sistema elettronicu di raccolta di tariffu ùn hà micca travagliatu: u presidente Kocaoğlu hà tagliatu a fattura per u malfunzionamentu accadutu in u sistema elettronicu di raccolta di tariffu in Izmir u weekend, à TEDAŞ. A quistione di "U malfunzionamentu di u sistema in ogni mancanza di energia" hè vinutu in mente.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì u malfunzionamentu in u sistema elettronicu di raccolta di tariffu, chì furnisce i prezzi per l'autobus, u metro, u battellu è l'imbarcu İZBAN, "risultatu da una mancanza di energia". A prima sessione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana tenuta in ferraghju, presieduta da Kocaoğlu, hè stata marcata da a crisa in u sistema elettronicu di raccolta di tariffu.

QUANTU VALU U DANNU PUBLICU ?

I citadini chì vulianu piglià l'autobus, u metro, u battellu è i treni İZBAN prima di a matina di u sabbatu ùn anu pussutu ricaricà e so carte per via di un fallimentu di u sistema, è si sò formate lunghe file. Per prevene i lagnanze, a Municipalità Metropolitana hà permessu à i citadini chì ùn anu micca abbastanza equilibriu in a so IzmirimCard per prufittà di u trasportu publicu gratuitamente finu à chì u malfunzionamentu hè stata riparata. À a riunione parlamentaria tenuta u ghjornu passatu, u vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK, Bilal Doğan, hà dumandatu à u presidente Kocaoğlu nantu à u malfunzionamentu di u sistema. Doğan hà dettu: "Quantu hè u dannu causatu da u malfunzionamentu chì durò 2 ghjorni? U sistema, chì hè in corsu dapoi 16 anni, hà lasciatu dapoi un bellu pezzu i nostri citadini. Quale sarà fatturatu per i danni chì sò accaduti in l'ultimi 2 ghjorni? Hè a culpa causata da a cumpagnia di u cuntrattu o u fallimentu di ESHOT per fà stu travagliu?" disse. Inoltre, Doğan hà dumandatu chì 6 lire pigliate cum'è u prezzu di a carta di trasportu in Istanbul sò state restituite per via di cause legali, è se una dumanda simile seria fatta in İzmir, è hà dettu: "Vulemu chì i soldi di a carta sò caricati cum'è un saldo. ".

I VOGLIA SUCCEDU

U presidente Aziz Kocaoğlu hà dichjaratu chì u malfunzionamentu in u sistema di cullezzione intelligente di tariffu hè statu causatu da l'interruzione di l'energia è hà dettu: "Ci hè stata una mancanza di energia in TEDAŞ. Allora u nostru generatore hè ghjuntu. Ci hè un prublema per via di una mancanza di energia. Ci era un tali prublema per 2 ghjorni. Sarà accadutu, s'ellu ùn era micca successu. Quale vole questu? Dumane ùn ci sarà nimu di sti cosi chì avemu parlatu. L'opere chì avemu lasciatu fermanu. L'opere ch'avemu fattu inseme fermaranu, fermaranu i prugetti cumuni. U prughjettu İZBAN hà ricevutu un premiu in u mondu. İzmir Geothermal AŞ hè diventatu un gigante. Tutti duvemu sustene l'altri in stu tipu di travagliu. Ci sarà opposizione in picculi affari, ma susteneci in i permessi chì riceveremu da Ankara ". Mentre sta dichjarazione sorprendente hà purtatu à mente a quistione "Stu sistema serà disattivatu in ogni interrupzione di l'energia", era una questione di curiosità chì copre u dannu publicu causatu da l'imbarcu gratuitu in u periodu di 2 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*