L'Uffiziu di u Guvernatore ùn hà mancu bisognu di una EIA per allargà u Portu di Derince.

L'Uffiziu di u Guvernatore ùn hà mancu bisognu di un EIA per l'espansione di u Portu di Derince: 39 mila metri quadrati di riempimentu seranu fatti in mare per ingrandà u Portu di Derince, chì i so diritti operativi sò stati trasferiti à una cumpagnia privata per 543 anni per 400 milioni di dollari. . L'Uffiziu di u Guvernatore di Kocaeli hà decisu chì "A Valutazione di Impattu Ambientale (EIA) ùn hè micca necessariu" per u prughjettu preparatu per u riempimentu è u dragatu.
U nome di Derince Port, chì hè statu privatizatu mentre era sottu à e Ferrovie Statali di a Republica Turca (TCDD), hè statu cambiatu in "Portu Safi". L'Uffiziu di u Guvernatore di Kocaeli hà decisu chì "Evaluazione di l'Impattu Ambientale (EIA) ùn hè micca necessariu" per u prugettu, chì hè prontu à riempie è dragà 400 mila metri quadrati di u portu. In l'area di fronte à u portu, 2 mila metri quadrati di riempimentu seranu fattu in 212 anni, è dopu un totale di 188 mila metri quadrati, di quale 400 mila metri quadrati seranu pieni.
Safi Holding, chì hà affittu Derince Port per 39 anni, hà pigliatu l'operazione di u portu da marzu di l'annu passatu. A ristrutturazione hà iniziatu in u portu à u latu di l'Autostrada D-100, attraversu quale passa a ferrovia. Un prughjettu hè statu preparatu per riempie u portu di Safi. U "Prughjettu supplementu di riempimentu è dragaggio di u portu di Safi Port Derince" hè statu sottumessu à l'Uffiziu di u Guvernatore di Kocaeli u 2 di ferraghju. In l'annunziu fattu nantu à u situ web di a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è l'Urbanizazione di u Governatore di Kocaeli, hè statu enfatizatu chì un rapportu EIA ùn hè micca necessariu per u prugettu.
U PUBLICU ùn serà micca infurmatu
In a dichjarazione, "U schedariu sottumessu à u nostru Ministeru hè statu esaminatu è evaluatu. In cunfurmità cù l'Articulu 17 di u Regolamentu EIA, u nostru Governatore hà decisu chì "EIA ùn hè micca necessariu" per u Prughjettu di Custruzzione di Riempimentu Addizionale è di Dragatura di u Portu di Safi Port Derince ". Si dicia.
Siccomu ùn ci hè micca bisognu di un rapportu EIA, ùn ci sarà micca una riunione d'informazione publica nantu à u prugettu. Hè statu dichjaratu chì ci era una zona di riempimentu di 87 metri quadrati in u portu prima. Hè statu informatu chì i novi spazii di riempimentu seranu custituiti da 719 tappe, è una superficie di 2 mila metri quadrati in 2016 è 2017, è una superficie di 212 mila metri quadrati in 2018 è 2020, un totale di 188 mila metri quatratu seranu pieni. Ci sarà un totale di 400 mila metri quadrati di area di riempimentu, inseme cù e novi spazii di riempimentu.
In u prugettu, u scanning di u fondu di u mari serà realizatu secondu u livellu di u mari è e caratteristiche di u fondu. Hè stimatu chì circa 785 mila metri cubi di materiale seranu liberati in u risultatu di u prucessu di dragage. U prucessu di dragage hè previstu per esse realizatu trà u 2017 è u 2020.
"Un rapportu pusitivu EIA hè necessariu"
Hayri Altunok, presidente di Hereke Environment Association, hà sustinutu chì ùn esse micca bisognu di un rapportu EIA per un prughjettu enormu hè contru à a lege. Altunok hà nutatu u seguente: "EIA hè pusitivu" documentu hè necessariu per ogni riempimentu di più di 10 mila metri quadrati. Una nova legislazione hè surtita, suppostamente chì certi prughjetti ponu esse esentati da EIA. Ma questi sò per investimenti publichi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*