U sicondu trenu d'alta velocità hè in Turchia

U sicondu di u trenu d'alta velocità hè in Turchia: U secondu di i novi treni di treni d'alta velocità custruiti da a cumpagnia tedesca Siemens da a Direzzione Generale di TCDD hè statu ancu furnitu.
Cù u cuntrattu di u 31 di maghju 2013, per esse utilizatu da a Direzzione Generale TCDD nantu à e linee Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir, Ankara-İstanbul è İstanbul-Konya, e linee Ankara-Sivas, Ankara-İzmir YHT è Konya- E linee di treni d'alta velocità Karaman è Bursa-Bilecik sò stati urdinati da a cumpagnia tedesca Siemens.
A serie di treni Velaro D HT 80000, furnita da TCDD per risponde à e richieste di i passageri, hà cuminciatu à operare nantu à a linea Ankara-Konya YHT da u 23 di maghju di u 2015.
U sicondu di i novi treni d'alta velocità custruiti da Siemens hè statu furnitu.
Questi treni, chì anu u più altu standard trà l'esempi in u mondu, sò trà i migliori veiculi dispunibuli in termini di cunfortu, equipaggiu di sicurità, viaghji è caratteristiche di u veiculu. A diferenza più impurtante trà sti treni è altri treni hè chì appartenenu à u gruppu di treni d'alta velocità è righjunghjenu una vitezza operativa di 300 chilometri per ora. Altri treni d'alta velocità ponu ghjunghje sin'à 250 chilometri à l'ora.
I restanti 5 treni d'alta velocità sò previsti per esse consegnati à TCDD à a fine d'ottobre.
I treni novi anu una capacità di 519 passageri
I treni d'alta velocità anu una capacità totale di passageri di 45, 4 di i quali sò di prima classe, un totale di 3 compartimenti di classi cummerciale (12 posti), ognunu cù una capacità di 424 passageri, 36 di quali sò di classe economica, un ristorante. cù una capacità di pusà di 2 persone, è 519 spazii per sedie à rotelle.
In i novi treni, monitori di l'infurmazioni di i passageri nantu à i tetti di i vagoni, sistemi di divertimentu di i passageri (schermi di schienale di u sediu in a 1a classe è schermi di braccioli in i compartimenti di classi cummerciale, accessu à Internet ininterrottu, trasmissioni TV in diretta), sistemi di sicurezza è sistemi interni per a cumunicazione. cù u persunale in e zone per i passageri disabili sò furniti i telefoni.
I treni d'alta tecnulugia sò dotati di sistemi d'alta sicurezza, cum'è i set YHT esistenti. Inoltre, si distingue cum'è u più cumpletu trà tutti i set YHT in u mondu cù u so sistema di divertimentu per i passageri.
U culore di i treni hè turchese
In u risultatu di l'indagine nantu à u situ web di TCDD in quantu à i culori di i setti, u turchese hè statu sceltu trà 8 culori diffirenti è a pruduzzione hè stata fatta in cunseguenza.
Essendu assertivi in ​​quantu à a sicurità, i novi treni anu un sistema cumpletu di sicurità è di sicurità, cumprese a sicurità di i veiculi è u sistema di cuntrollu di treni. In casu di ogni negatività chì pò influenzà a sicurità di a navigazione in u veiculu, e precauzioni necessarie sò automaticamente pigliate da u sistema.
A serie di treni Velaro D d'altissima velocità (serie HT 80000) hè una serie di treni prodotta per l'operatore ferroviario tedescu DB, dotata di sistemi multipli, operabile in Francia, Belgio è Inghilterra, è hè stata mandata in Turchia in forma pronta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*