A regina Elisabetta II hè chjamata per a nova linea di treni in Londra

U nome di a regina Elisabetta II hè stata data à a nova linea di trenu in Londra: U nome di a regina Elisabetta II d'Inghilterra hè stata data à a nova linea di trenu in a capitale Londra.
U sindaco di Londra Boris Johnson, chì hè di origine turca, hà annunziatu chì a nova linea di treni in a megacity hè stata chjamata dopu à a regina Elisabetta II, u monarca più longevu di u Regnu Unitu, in u 63 anniversariu di a so adesione à u tronu. Annunziando chì "Elizabeth Line" serà scritta nantu à a versione viola di u logu di trasportu di Londra, Johnson hà spiegatu chì a nova linea di trenu hè una nova linea chì unisce e cità di l'Inghilterra di Essex, Berkshire è Buckinghamshire à a capitale. A nova linea di trasportu hè prevista per esse cumpletata in dicembre 2. Boris Johnson hà dichjaratu chì era una scelta "eccellente" per dà un nome cusì impurtante à a linea di trenu, è chì u rispettu esistente per a regina Elisabetta seria permanente.
Parechji lochi di trasportu in Londra, cum'è e linee di treni è stazioni d'autobus, sò chjamati dopu à i rè o regine chì anu lasciatu a so marca nantu à a munarchia britannica. Una di e linee di u metro di Londra porta u nome di a regina Victoria, chì hà rignatu u più longu nantu à u tronu prima di Elisabetta II, stà nantu à u tronu per 2 anni è 63 mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*