A mostra speciale di a ferrovia di Bagdad serà aperta

A mostra speciale di a ferrovia di Baghdad serà aperta: A Rappresentanza Pruvinciale di a Fundazione per a Prutezzione è a Prumuzione di i Valori Ambientali è Culturali (ÇEKÜL) apre una mostra nantu à e stazioni di a ferrovia chì partenu da Istanbul è cuntinueghjanu à Baghdad.
A mostra di fotografia, chì aprirà u venneri 19 di ferraghju à 18.00 in a sala di mostra speciale di Nev-i Sanat Cafe, presentarà edifici impurtanti di un periodu da Istanbul à Baghdad.
U rappresentante provinciale di ÇEKÜL Numan Gülşah, chì hà publicatu una breve dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dettu:
"A famosa ferrovia chì parteva da Haydarpaşa è andava à Bagdad hè stata custruita per l'Ottumani cù u prestitu di a banca tedesca.
U scopu era di trasportà u petroliu di u Nordu di l'Iraq in Germania. In questa occasione, ci anu utilizatu in un sensu.
U prughjettu principia in l'anni 1880. Hè ghjuntu à Baghdad in u 1914, ma u cumerciu di u petroliu ùn pudia esse realizatu cum'è previstu per via di l'occupazione britannica di Baghdad.
Ci sò l'imaghjini di a fundazione di Haydarpaşa è u puntu induve ghjunghje à Bagdad.
Siccomu e stazioni sò tedeschi, tutti s'assumiglianu, ma ponu esse ricunnisciuti da i so nomi.
"Avemu vulsutu rinviviscia una storia è rinvivisce a memoria di e persone".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*