Parcheghju per 440 vitture à l'entrata di u vechju tunnel di metro in Izmir

Un parcheghju per i veiculi 440 à l'entrata di u vechju tunnel di metro in Izmir: Un parcu mudernu multipianu per i veiculi 2010 serà custruitu nantu à a terra induve si trova u tunnel d'avvicinamentu in a strada Hatay 2, induve u cisterna d'aria hà esplutatu in 141 durante a custruzzione di a linea di metro Üçyol-Üçkuyular è 440 travagliadori anu persu a vita. L'offerta per a stallazione, chì culligarà duie strade cù differenze di codice, cum'è un parcheghju, una funzione di u ponte d'osservazione è un ascensore storicu, si ferà u venneri 26 di ferraghju.
Venneri 440 di ferraghju, a municipalità metropolitana di Izmir hè tenuta una licitazione per a custruzzione di un novu parcheghju cù una capacità di veiculi 26 in a regione Hatay. In più di a funzione di parcheghju, a facilità, chì averà una piattaforma d'osservazione è una piscina ornamentale nantu à u so tettu, furnisce una cunnessione trà duie strade cù una differenza di codice di 22 metri, cum'è in l'Ascensore Storicu.
A facilità, chì serà u sicondu parcheghju di a regione Hatay, serà situata in u District Çankaya (Uşak-i Zade Muammer Bey Street). Ci saranu ingressi separati à u parcheghju, chì hà un totale di 8 piani è una capacità di veiculi 440, da 22 (Bahattin Tatış) Street è 143 Street, cù una differenza di codice di circa 141 metri trà elli. Tramindui quelli chì venenu à u parking, a cumunità circundante, i citadini disabili è anziani puderanu prufittà di l'ascensori in u parking. Ci saranu 15 spazii per i disabili in u parking, chì saranu creati in una superficie totale di 21 mila metri quadrati.
In l'area induve u parcheghju serà custruitu, ci era prima l'entrata di u tunnel di avvicinamentu chì furnia supportu logisticu à a custruzzione di u Metro İzmir Üçyol-Üçkuyular. Quandu u cisterna d'aria hà splutatu à l'entrata di u tunnel in u 2010, a ghjente circundante hà sperimentatu una grande paura, è dui travagliadori anu persu a vita in l'incidentu. Dopu à a fine di a custruzzione di u metro, l'entrata di u tunnel era chjusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*