U prughjettu ELBÜS serà rivoluzionariu in u trasportu di Elazig

U Prughjettu ELBÜS serà rivoluzionariu in u trasportu di Elazığ: Dichjarà chì a Turchia passa per un periodu difficiule, u sindaco Yanılmaz hà dettu: "U terrurismu lutta per distrughje a nostra unità è sulidarità in tutta a Turchia. In tutta a storia, avemu spiegatu a fratellanza à u mondu, a fraternità riflessa, è à u stessu tempu, avemu statu a voce di l'oppressu in u mondu. Turchia hà stabilitu a so propria industria di difesa in l'ultimi anni 14-15, hà guadagnatu u so putere, è hè in un travagliu sistematicu chì hà da esse un esempiu à u mondu, cù un presidente forte è astutu è u primu ministru, u Cunsigliu di i Ministri è i culleghi à u so capu. In sta cità, mustramu à u mondu sanu ciò chì deve esse a fratellanza, l'amore è a tolleranza, cù i so Sunniti, Alevi, Turchi, Kurdi, Zazas, Lazi è Circassi. "Che Diu ùn sguassate mai u nostru spiritu di unità, sulidarità, tolleranza è amore in questa cità", disse.
"ASPETTEMU SUPPORTU GENTLEMANLY DA I FANS"
Attraversu l'attenzione à a partita Alima Yeni Malatyaspor da ghjucà à u weekend, u sindaco Yanılmaz hà dettu: "Malatya da una parte, Elazığ da l'altra. Simu duie cità cù una fratellanza antica è sulidarità. Semu inseme cum'è i nipoti di Battalgazi da una parte è i nipoti di Balakgazi da l'altru. Questa partita hè di sicuru una partita assai impurtante per Elazığspor. Cù a vittoria ch’avemu da stu scontru, averemu superatu un ostaculu impurtante in a strada di u campiunatu. Credu chì i stand seranu imballati. "U nostru publicu sustenerà l'Elazığspor finu à i fischi finali è Elazığspor vincerà sta partita", disse.
Enfatizendu l'impurtanza di e tribune chì sustenenu e so squadre cù l'acclamazioni gentili, u presidente Yanılmaz hà dettu: "Credu chì ùn ci sarà micca u minimu allegria contradictoria, è i gruppi di fan ùn permettenu micca questu".
"NON, U NOSTRE BAZAAR hè un prughjettu di esempiu"
Facendu una dichjarazione annantu à u travagliu chì anu realizatu, u sindaco Yanılmaz hà dettu: "Ùn avemu micca gestitu a municipalità in quattru mura, è ùn a gestionemu micca. "Vi dumandemu di u travagliu chì faremu è andemu cun voi", disse. Rimarchendu chì Charity Bazaar hè unu di i prughjetti esemplarii in Turchia, u sindaco Yanılmaz hà dettu: "Cum'è a municipalità di Elazığ, cumpramu da a manu, è damu à u ricevitore. "Cum'è municipalità, facemu cum'è un ponte", disse.
"ABBIAMO A FORNIRE PIÙ DI 2016 MILIONI DI METRI QUADRATI DI ASFALTU IN 2"
U sindaco Yanılmaz hà dettu chì quandu anu pigliatu l'uffiziu, anu pensatu di mette 2014 mila metri quadrati di asfaltu in linea cù i so piani per u 150, ma sò andati più in là di i so piani è pusonu 780 mila metri quadrati di asfaltu, è hà dettu: realizatu 2015 milione 1 mila metri quadrati di pavimentazione asfaltata in 160. In a nostra pianificazione 2016, avemu u scopu di superà 2 milioni di metri quadrati. "Semu in competizione cun noi stessi in serviziu in Elazığ", disse.
"ELBÜS VENU A VITA IN 2016"
Enfatizendu chì anu implementatu 23 di i 20 Piani di Soluzione per Brand City Elazığ chì anu prumessu prima di l'elezzioni, Yanılmaz hà dettu: "Cumplemu u prughjettu ELBÜS in 2016. Lancemu autobus elettrici alimentati da batterie in 2016. "ELBÜS serà una rivoluzione gigante in i servizii di trasportu di Elazığ", disse.
A DECISIONE FINALE ERA FATTA RIGUARDÀ A ZONA FIERA DI DOĞUKENT
Tirando l'attenzione nantu à e rivendicazioni negative fatte nantu à a fiera chì si terrà in u Distrettu di Doğukent, u sindaco Yanılmaz hà dettu: "U mese scorsu, avemu pigliatu a nostra decisione finale in quantu à a fiera in u Cunsigliu Municipale di Elazığ. Custruiremu u campu di fiera in Doğukent. Inseme cù u Campus Integratu di Salute Elazığ è u campu di fiera, purteremu una grande attrazione à quella regione. Quist'annu, avemu principiatu a custruzzione di una sala di sport indoor cù una capacità di 1000 persone in Doğukent. "Serà un serviziu impurtante chì furnisce un grande serviziu à a nostra ghjuventù è quella regione", disse.
Durante a visita, u presidente di l'Associu Palu Prof. Dr. Mehmet Şekerci hà ringraziatu u sindaco di Elazığ Mücahit Yanılmaz per i so servizii è hà prisentatu una placca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*