Ritardo d'oltremare per l'apertura di a linea İZBAN Torbalı

Ritardamentu Internaziunale per l'Apertura di a Linea İZBAN Torbalı: U sistema suburbanu in İZMİR, operatu da u guvernu di u Partitu AK è u guvernu lucale CHP in un partenariatu di 50 per centu, si estenderà à Torbalı. Mentre a cumpetizione pulitica trà u partitu di guvernu è u principale partitu di l'uppusizione in quasi tutti i campi hè diventata in una cooperazione chì darà un esempiu per a Turchia in İZBAN, l'apertura di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım è u Sindaco di A municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu stu sabbatu, u viaghju straneru di u Ministru Yıldırım Hè statu posposta per via di
Per pruduce una soluzione permanente à u prublema di trasportu urbanu di Izmir, u guvernu di u Partitu AK è u guvernu lucale CHP cooperanu. Un protokollu hè statu firmatu trà TCDD è a Municipalità Metropolitana di Izmir in u 2005 per uperà u sistema ferroviariu chì furnisce u serviziu à i standard di metro. In u 2007, Izmir Banliyösistemi Isletmecilik A.Ş., in quale TCDD è a municipalità anu 50 percent shares. (İZBAN A.Ş.) hè statu stabilitu. U 3 di marzu di u 2006 Karşıyaka A cerimonia di inaugurazione hè stata tenuta in a stazione è l'apertura generale di tutta a linea trà Aliağa è Cumaovası, induve u travagliu di custruzzione hà iniziatu, hè stata fatta da l'allora Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan è u presidente Kemal Kılıçdaroğlu à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak u 6 di marzu di u 2011. . Partendu da Aliağa, Menemen, Çiğli, KarşıyakaA prima sezione finu à Alsancak, Adnan Menderes Airport è Cumaovası hè in serviziu. Da u 2011 à u 1 di ferraghju 2016, İZBAN hà purtatu 340 milioni di passageri è hà fattu 450 mila 500 voli. Hà viaghjatu 24 milioni 910 mila chilometri.
APERTURA POSTPONATA
Una media di 10 mila - 200 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu cù 260 treni suburbani chì operanu ogni 280 minuti trà Aliağa è Cumaovası. Un protokollu hè statu firmatu trà TCDD è a Municipalità Metropolitana di Izmir u 14 di marzu di u 2011, per allargà İZBAN da Cumaovası à Tepeköy in u sudu. Quandu u sistema hè messu in opera, a linea suburbana di 78 km aumenterà à i chilometri 108. In u scopu di u protocolu TCDD, duie novi linee sò state aghjunte à a linea ferroviaria esistente trà e stazioni Cumaovası - Tepeköy, l'infrastruttura è a superstruttura di a linea. sò stati realizati, i mura di u recinte sò stati custruiti per assicurà u funziunamentu ininterrottu di a linea, l'elettrificazione di signale è e strutture di telecomunicazione custruite. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu custruitu sei stazioni, sette passaggi autostradali è dui passaggi autostradali. In fatti, in a prima tappa, 30 treni seranu circustanti, 38 andendu è 38 di ritornu, cù intervalli di 76 minuti. Ogni tipu di preparazione hè stata fatta per l'apertura di a linea Torbalı u sabbatu 6 di ferraghju da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu. Tuttavia, à l'ultimu minutu, a cerimonia hè stata posposta per via di a visita di u Ministru Yıldırım in Kazakhstan cù u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu. Ancu s'è a cerimonia si terrà più tardi, ùn hè ancu statu decisu se i voli cumincianu à u weekend.
"SI U PROBLEMA hè SERVIZU À IZMIR, A POLITIKA SERA UNA DECINTA"
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì, cù İZBAN ghjunghje à Torbalı, a vita ecunomica è suciale in u distrittu serà rivitalizzata, è soprattuttu u trasportu di circa 60 mila travagliadori, a maiò parte di i quali venenu da Izmir, à e zone industriali. sia più faciule, è disse:
"Ancu se avemu avutu l'uppurtunità è u dirittu di realizà stu prughjettu per noi stessi, avemu fattu una tale decisione cù a guida di u nostru guvernu, u primu ministru di allora, u nostru attuale presidente Recep Tayyip Erdoğan, per dà un esempiu per efficienza è cooperazione di u prugettu. Avà vedemu quantu era precisa sta decisione. Vogliu chì sta unità sia un esempiu. Chì avemu sempre dettu, "s'ellu si tratta di serve Izmir, a pulitica hè un dettu". A linea İZBAN hè veramente un prughjettu di orgogliu per u populu di Izmir. Torbalı distrettu agriculu è industriale. Hè un distrittu chì supera 800 pruvince cù l'espurtazioni annuali di 61 milioni di dollari, è hè a locomotiva di l'ecunumia cù 800 fabbriche è 46 mila travagliadori. Curoneremu stu successu di Torbalı cù İZBAN. İZBAN culligarà duie zone industriali, Torbalı è Aliağa. I studienti universitari puderanu avà stà cù e so famiglie. A vita ecunomica è suciale rinascerà in Torbalı. L'antica cità di Metropolis serà piena di belli paesi di a regione. Serà più faciule per circa 150 mila persone chì vivenu in Torbalı per ghjunghje à u centru di Izmir. Ci sarà un trasportu economicu, di alta qualità è sicuru. In u trasportu, a cunnessione di Aliağa-Pancar-Torbalı OIZ à u centru Izmir è i distretti cunnessi à u centru serà ancu furnita. Cù a fusione di l'asse nordu di Izmir, chì parte da Aliağa, è l'asse miridiunali, chì finisce in Torbalı, u numeru di passageri ogni ghjornu hè previstu di aumentà di circa 30 mila. "Serà più faciule per circa 60 mila travagliadori, a maiò parte di i quali venenu da Izmir, per ghjunghje in e zone industriali".
PREMIU A MIGLIOR COLLABURAZIONE
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì a lunghezza di a linea suburbana hà righjuntu 30 km cù a messa in funzione di a linea di 110 km custituita da sei stazioni in İZBAN, chì hè u più grande prughjettu di trasportu publicu urbanu in a storia di a Republica, è hà dichjaratu chì a linea hè adattata per u sviluppu è l'industria di Torbalı, disse chì seria un puntu di svolta in quantu à u so putenziale. Kocaoğlu hà dettu:
"İZBAN hè un prughjettu chì hè statu premiatu u primu postu in a categuria "Best Collaboration" in a cumpetizione tenuta in u scopu di u Cungressu Mondiale di l'Unione Internaziunale di Trasportu Pùblicu (UITP). Se sta cooperazione trà u Ministeru è a Municipalità ùn era micca stata stabilita, ùn saria micca pussibule di implementà un tali prughjettu. Mentre facia stu prughjettu, una istituzione pò avè fattu più travagliu, un'altra istituzione pò avè fattu menu. Avemu fattu un partenariatu di u destinu. U restu hè assurdità. U dirittu à fà hè di rializà sti prughjetti chì cunvene à sta cità. U nostru travagliu nantu à a tappa di 26 km Selçuk di stu investimentu, ogni tappa di quale hè un prughjettu gigante in sè stessu, cuntinueghja à piena velocità. Per noi, l'ultimu puntu di stu prughjettu ch'è no definiremu indispensèvule hè Bergama. Cusì, culligaremu e duie antiche cità è dui centri turistici maiò Efesu è Bergama in u nordu è u sudu di Izmir cù u sistema ferroviariu. Credu chì i passi impurtanti seranu fatti in questu sensu. Quandu guardemu a stampa generale di u trasportu di u sistema ferroviariu di Izmir, possu dì chì hè un veru orgogliu per noi. Attualmente hè 130 km operativu, cumprese a linea Torbalı è u metro. Avemu una longa reta di u sistema ferroviariu. Quandu a linea Selçuk entra in opera, ghjunghjeremu 156 km. palazzu è Karşıyaka A custruzzione di tramvii cuntinueghja. I metro Narlıdere è Buca sò dopu. Per a linea di Bergama ci vole à fà u più prestu pussibule. In breve, cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, avemu u scopu di aumentà a reta di u sistema ferroviariu tutale di a cità à 250 chilometri è l'avemu da ottene ".
90-120 VIAGGI IN TRENU SERA FATTU PER GIORNU Trà CUMAOVASI È TORBALI
- L'apertura ufficiale di İZBAN hè stata fatta u 6 di marzu di u 2011 è i voli trà Cumaovası è Aliağa sò cuminciati. Ci sò 32 stazioni in questa sezione.
– Cumaovası- Aliağa 80 km, Cumaovası-Tepeköy 30 km, Tepeköy- Selçuk 26 km, Aliağa-Bergama 51 km. Quandu u prugettu hè finitu, a durata tutale serà di 187 km. serà.
-Ci sò sei stazioni trà Cumaovası è Tepeköy. U numeru tutale di stazioni cresce à 38.
2011 milioni di passageri sò stati trasportati in İZBAN in 39.5, 2012 milioni in 55.1, 2013 milioni in 65, 2014 milioni in 81.7, è 2015 milioni in 87.4. U numaru di viaghji ogni ghjornu in i ghjorni di a settimana hè di circa 300 mila. İZBAN hà purtatu 1 milioni di passageri è hà fattu 2016 mila 340 voli da a data di apertura finu à u 450 di ferraghju 500. Hà viaghjatu 24 milioni 910 mila chilometri.
-A fundazione di a linea Cumaoavası-Torbalı hè stata posta u 7 d'ottobre di u 2011.
-U 17 di marzu di u 2012, u cuntrattu per l'acquistu di 40 novi treni hè statu firmatu à İZBAN è u so nome hè statu determinatu cum'è Körfez Yunusu da u populu di Izmir.
-U primu Gulf Dolphin hè statu messu in opera u 30 d'Aostu di u 2014. L'ultimu trenu hè statu messu in opera u 31 di dicembre di u 2015. Cusì, a flotta di veiculi di İZBAN hè aumentata da 33 à 73. (219 carri)
-U scopu di u prugettu hè di portà 550 mila passageri per ghjornu.
- In a prima tappa, ci saranu 90-120 servizii di treni per ghjornu trà Cumaovası è Torbalı. Cù l'aumentu di a dumanda di passageri, u numeru di voli ogni ghjornu serà aumentatu à 190.
-U tempu di viaghju hè di minuti 27-30. U numaru di passageri di ogni ghjornu hè previstu per esse trà 25 mila è 30 mila per u primu annu. A più alta velocità in İZBAN hè 120 km per ora. A vitezza media cummerciale hè di 60 km per ora. A velocità cummerciale di trasportu di u mondu hè 50-70 km per ora. Hè previstu trà .
DA TORBALI À SELÇUK, DA ALİAĞA À BERGAMA
- Un accordu preliminariu hè statu firmatu u 13 di ferraghju 2013 per l'estensione di u sistema Suburban Izmir da Tepeköy à Selçuk è da Aliağa à Bergama.
- I travaglii di custruzzione per u scopu di fà a strada Tepeköy-Sağlık-Selçuk (26 km) doppia traccia, elettrificata è signalata sò state offerte per 78 lire.
- I travaglii di custruzzione sò cuminciati u 7 di nuvembre di u 2014.
- I travaglii di infrastruttura è superstruttura cuntinueghjanu nantu à a sezione di linea di 10 chilometri trà e stazioni di Tepeköy è di Salute.
- In cunfurmità cù u protocolu, dui passaggi autostradali seranu custruiti trà Tepeköy è Selçuk, duie stazioni, sette passaggi autostradali è dui passaggi autostradali seranu custruiti da a Municipalità Metropolitana di Izmir.
- Un prughjettu di ferrovia à doppia pista di 50 chilometri di lunghezza hè statu cuncepitu trà Aliağa è Bergama. Siccomu a Linea di Trenu d'Alta Velocità Izmir - Istanbul coincide cù questa strada, a so sezione di 37 chilometri hè stata pianificata cum'è trè linee.
- Hè stata furnita a cunnessione di u Portu di l'Egeu Nordu (Portu Çandarlı) à l'assi nordu è sud.
In u scopu di u prugettu, hè stata pianificata di custruisce sette stazioni supplementari (Aliağa OSB, Yenişakran, Zeytindağ, Yenikent, Bozköy, Bergama Bus Terminal. Bergama), 23 underpasses è 11 overpasses.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*