E spedizioni İZBAN aumenteranu l'attrattiva di Torbalı

I voli İZBAN aumenteranu l'attrattiva di Torbalı: u sindaco di Torbalı, Adnan Yaşar Görmez, hà dettu chì crede chì una nova era si apre cù i voli İZBAN chì cumincianu u 6 di ferraghju è Torbalı farà un secondu saltu.
U sindaco di Torbalı, Adnan Yaşar Görmez, hà dettu chì i voli İZBAN, chì cuminciaranu u 6 di ferraghju trà Aliağa è Torbalı, aumenteranu u valore di a marca di u distrittu. Dichjarà chì u trasportu da Torbalı à Izmir è da Izmir à Torbalı serà veloce, economicu è còmode cù l'intruduzione di a linea di treni à alta velocità, u sindaco Görmez hà dettu: "Credemu chì Torbalı sperimentà un secondu saltu in a so storia. U primu saltu avanti in a storia di a cità hè stata cù a linea Ferrovia Izmir-Aydın, chì hè stata custruita circa 150 anni fà. Cù l'entrata in opera di sta prima linea ferroviaria in a storia di a Turchia, Torbalı, da una piccula cità, si trasformò in u distrettu metropolitanu d'oghje cù una populazione di centu sessanta mila. "Ora pensemu chì u fattore di treni d'alta velocità di İZBAN serà un attore impurtante in a storia di Torbalı", disse.
FRAPPE A CONCHA DI DISTRICT
Adnan Yaşar Görmez hà dichjaratu chì Torbalı romperà a so cunchiglia cù l'iniziu di i voli İZBAN, Adnan Yaşar Görmez hà fattu i seguenti cumenti: "U muvimentu di Torbalı, chì hè una zona industriale cumpleta è brilla ancu in u turismu, cunnisciutu per u so putenziale agriculu, ghjunghjerà u so finale. stage cun İZBAN. İZBAN darà un novu impetu à l'ecunumia di Torbalı è a struttura socioculturale di a cità. U valore di a marca di a cità aumenterà è questu serà un stabilimentu più attraente in quantu à u vantaghju di u trasportu à Izmir. Crearà ancu una opportunità per prumove e bellezze storichi di Torbalı cum'è Metropolis. L'iniziu di i voli alleviarà ancu a pressione annantu à l'autostrada Izmir-Aydın, induve u trafficu di veiculi hè aumentatu in l'ultimi anni. Quelli chì vanu in Izmir cù i so veiculi persunali si vulteranu à İZBAN. I nostri citadini viaghjanu à pocu pressu, comodamente è rapidamente. Semu grati à tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, u Signore Binali Yıldırım ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*