Kocaeli diventa un centru di trasportu

Kocaeli diventa una basa di trasportu: a cità industriale di Turchia, Kocaeli, hè ancu una basa di trasportu. Spieghendu chì Kocaeli hà 35 porti, 4 linee ferroviarie è 1 cunnessione di treni à alta velocità, u presidente di a Camera di Cummerciu di Kocaeli, Murat Özdağ, hà dettu: "A regione diventerà una basa di trasportu cù i prughjetti di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è di l'Ovest di u Mari Neru, u Golfu. Crossing è l'Autostrada Gebze Orhangazi ".
U presidente di a Camera di Cummerciu di KOCAELİ, Murat Özdağ, hà dichjaratu chì Kocaeli hè a basa di trasportu cù i so porti, a ferrovia è l'autostrada è hà dettu: "Cum'è cità industriale, Kocaeli attira ancu l'attenzione cù a so infrastruttura di trasportu. Kocaeli, chì incontra 35 in 4 di u trafficu navale di Turchia cù i so porti 1, hà 2023 linee ferroviarie chì ghjunghjenu à Gebze è Istanbul in 4 è 1 cunnessione di treni à alta velocità, è ancu a Marmara di u Nordu è l'Autostrada di u Mari Neru Occidentale, u Passu di u Golfu è Gebze Orhangazi. Cù a fine di i prughjetti di l'autostrada, a regione rinfurzà a so caratteristica di esse un centru di trasportu ".
1.5 MILIONI TONNES
Spieghendu chì a regione hà ottenutu una crescita rapida cù l'integrazione di queste rete di trasportu, Murat Özdağ hà dettu: "Köseköy, situatu in a regione di Kartepe, serà u più grande centru logisticu di Turchia è a so capacità di trasportu di carica ghjunghjerà à 600 milioni di tunnellate da 1.5 mila tunnellate. . Cridemu chì l'industria logistica di a nostra cità, chì meriteghja questi investimenti per via di a so situazione strategica, serà in una pusizioni cù un altu potenziale di sviluppu è furnisce servizii di classe mundiale in 2023.
EXPORT À 192 PAESI
Ricordendu chì a Turchia hà u scopu di esse una di e prime 2023 ecunumie in u mondu cun una esportazione di 500 miliardi di dollari in 1.125 è un volume di cummerciu esteru di più di 10 miliardi di dollari in totale, Murat Özdağ hà dettu: "Per chì Turchia ghjunghje à a so esportazione. miri per 2023, avemu bisognu di riduce u cummerciu mundiale da 2018% è 1.25. In 2023, deve riceve una parte di 1.5 per centu. In questu cuntestu, avemu previstu chì Kocaeli, chì hà realizatu u 2015 per centu di l'espurtazioni totali di u paese in 192 paesi cù 18.2 miliardi di dollari in 12.64, realizzerà un esportamentu di più di 2023 miliardi di dollari in 60 ".
IT VALLE
Spieghendu chì sustenenu u Prughjettu di l'Informatica Valley, Özdağ hà dettu: "Kocaeli hè una cità impurtante in quantu à l'infrastruttura IT. Perchè, inseme cù l'investimenti chì scatenanu a tecnulugia avanzata è a cultura di l'innuvazione, cum'è a Zona Libera di Sviluppu Tecnologicu TÜBİTAK-MAM, Kocaeli cù e so duie università, 117 Laboratori R&D affiliati à l'Uffiziu di Trasferimentu di Tecnulugia è 22 laboratori privati ​​R&D appartenenti à l'imprese, hà u scopu di sustene. a pruduzzione forte di u paese cù a pruduzzione intensiva di tecnulugia.Hè ancu una parte di a visione d'integrazione. In u quadru di sta visione, quandu si tratta di u 2023, a nostra pruvincia ùn hè micca solu in u nostru paese ; Cridemu chì guadagnà u titulu di centru di incubazione per i prudutti di tecnulugia intensiva in i Balcani, u Caucasu è u Mediu Oriente. Devu dichjarà chì sustenemu sta visione, capiscenu è sforzi cù tutte e nostre forze. Tutti issi investimenti è opere di infrastruttura mostranu chì a nostra cità mantene u so titulu di cità industriale in u 2023, cum'è oghje.
A pupulazione era di 1.7 milioni
Dichjarà chì a pupulazione di KOCAELİ hà aumentatu di 57.260 in paragunà à l'annu precedente, Murat Özdağ hà dettu: "A pupulazione hè aumentata à 1 milione 780 mila 055. In altre parolle, ogni annu, i nostri citadini immigranu in a nostra cità quant'è a pupulazione di Bayburt. S'ellu cuntinueghja à cresce à questu ritmu, stimu chì a pupulazione ghjunghjerà à 2023 milioni è 2 mila in u 100 è chì a nostra cità pigliarà un aspettu più cosmopolita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*