U Ministeru è a municipalità dicenu cose diverse in u Metro d'Ankara

U ministeru è a municipalità dicenu cose diverse nantu à u Metro d'Ankara: i residenti di a capitale si lamentanu spessu di e metro Batıkent-OSB-Törekent è Kızılay-Koru, chì sò stati aperti prima di a fine di l'elezzioni lucali di 2014 in Ankara.
Hè nutate chì e dichjarazioni fatte da a Municipalità Metropolitana è u Ministeru di i Trasporti in quantu à e lagnanze sò contraddittorie. Mentre u Ministeru hà suggeritu "annullamentu di l'offerta" à un citadinu chì hà dumandatu "u pocu numeru di vagoni" è "a lentezza di i metro", a municipalità metropolitana hà rispostu chì "i veiculi arrivanu gradualmente". Hè statu dichjaratu chì a lentezza di i metro era "liata à a prestazione di u cunduttore" è i cunduttori di u metro sò stati culpiti.
U VIAGGIU DI L'ENTREVISTA SIA STANCA DI I CITATANI CAPITALI PERCHE ÙN HA FINI FINI
I metro di Batıkent-OSB-Törekent è Kızılay-Koru, chì sò stati trasferiti à u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione quandu a Municipalità Metropolitana di Ankara ùn pudia finisce a so custruzzione, sò stati aperti ghjustu prima di l'elezzioni lucali di u 30 di marzu di u 2014. E duie linee di metro, chì sò state criticate da i partiti di l'uppusizione per "sò stati aperte in fretta in tempu per l'elezzioni", portanu passageri di cunnessione postu chì i so sistemi di signalazione ùn sò micca stati cumpletati. I residenti di a capitale spessu si lamentanu di sti metro, chì anu ancu un pocu numeru di vagoni.
DECLARAZIONI CONTRADICTORIA DI DUE ISTITUZIONI
E risposte ricevute da a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Ministeru di i Trasporti à un citadinu chì hà dumandatu dumande nantu à "u pocu numeru di vagoni" è "a lentezza di i metro" anu revelatu i prublemi sperimentati in i metro di Ankara. Differenti dichjarazioni sò venuti da e duie istituzioni. Mentre u Ministeru hà dichjaratu "annullamentu di l'offerta", a municipalità metropolitana di Ankara hà dichjaratu chì "i veiculi sò ghjunti gradualmente". Hè statu dichjaratu chì a lentezza di i metro era "liata à a prestazione di u cunduttore" è i cunduttori di u metro sò stati culpiti.
In a risposta data da u Ministeru di i Trasporti, hè statu enfatizatu chì l'offerta di compra di veiculi "ùn puderia micca esse cumpletata perchè l'altri cumpagnie chì participanu à l'offerta fermanu u prucessu attraversu u tribunale". In a so risposta, u Ministeru hà dichjaratu chì se u prucessu di a tribunale hà un risultatu pusitivu, a compra di veiculi continuarà è "i trasferimenti in i metro seranu abuliti".
"PERCHU ÙN CUMPLI E PROMESSE FATTE À L'APERTURA?"
Batıkent-OSB-Törekent hè stata aperta cù magnifiche cerimonie u 12 di ferraghju 2014, è a metro di Kızılay-Koru hè stata aperta u 13 di marzu di u 2014. Un citatinu chjamatu Abdullah Eyles, chì vive in a capitale, hà dumandatu à Ankara Metropolitan Municipality Blue Desk nantu à u statutu di i metro in u quadru di a "Legge di Accessu à l'Informazione". Eyles hà dettu: "Quandu serà realizatu u serviziu senza trasferimentu da Ankara OIZ / Törekent à a Crescent Rossa? "Perchè ùn avete micca cumpiendu e prumesse fatte à l'apertura?" dumandò.
In a risposta data à Eyles da Blue Desk, "L'imprese contraenti cuntinueghjanu u so travagliu senza interruzzione per compie i travaglii di integrazione di i sistemi di signalazione necessarii per assicurà una operazione di trenu veloce è còmuda senza trasferimenti per i passageri nantu à e linee di Metro Ankara. "Dopu chì i travaglii di integrazione di i sistemi di signalazione sò finiti, u trasportu di passageri senza stop serà realizatu". Hè statu dettu è hè statu enfatizatu chì infurmazione più dettagliata puderia esse ottenuta da u Ministeru di i Trasporti.
TABELLA BLUE: I VEHICULI SONU LENTAMENTI PERCHE U CONDUTTORE ùn hè micca seriu
In a risposta di u Blue Table, hè statu ancu enfatizatu chì "Setti novi di veiculi acquistati per e novi linee di u Metro d'Ankara cuntinueghjanu à ghjunghje gradualmente" è a seguente dichjarazione hè stata aduprata: "In u tempu, cù i veiculi di metro appena acquistati chì entranu in serviziu, i nostri treni utilizati in u serviziu cummerciale saranu sei veiculi, è questi è prublemi simili seranu eliminati. " "Hè cunsideratu".
In quantu à a "lentudine" di u metro di Kızılay-Koru, Blue Desk hà fattu una dichjarazione accusendu u cunduttore. In a risposta, hè statu nutatu chì u muvimentu di u trenu nantu à a linea Kızılay-Koru hè statu fattu in modu di guida manuale, micca in modu di guida automatica. In a risposta, hè statu dichjaratu chì ci era una lentezza per u funziunamentu di u cunduttore è e seguenti dichjarazioni sò state fatte: "Per quessa, u tempu di viaghju è a velocità di u trenu sò direttamente ligati à a prestazione di u cunduttore di u trenu. L'avvertimenti necessarii sò stati fatti per furmà i cunduttori per esse più veloci è aduprà a velocità massima assignata durante i viaghji in trenu. "Quandu passemu à u modu di guida cumplettamente automaticu, u prublema sparirà cumplettamente".
MINISTERIU: SE U PROCESSU TRIBUNAL hè pusitivu, u trasferimentu serà rimossu
Abdullah Eyles, chì hà trasmessu a risposta da u Blue Table cun una petizione à u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà ricevutu una risposta diversa da quì. In a risposta di u Ministeru di u 4 di ferraghju 2016, "Offerta di compra di veiculi per u Metro d'Ankara; "Ùn puderia micca esse cumpletu perchè l'altri cumpagnie chì participanu à l'offerta fermanu u prucessu attraversu a corte". dichjarazioni sò state incluse. Hè statu ancu enfatizatu chì "se u prucessu di a tribunale hè cunclusu positivamente, l'attività di compra di veiculi continuarà è i trasferimenti in i metro seranu abuliti".
CITTADINAN: FOLLU, LENTO È I PREZZI SONT INSANE
Un citatinu chjamatu Abdullah Eyles hà dettu: "I metro aperti à u dipartimentu d'emergenza in tempu per l'elezzioni ùn sò micca stati cumpletati, avemu sempre da abbandunà u trenu in dui posti è cullà in u trenu oppostu. "In più, i novi aumenti di prezzu per u metro affollatu è lento infuriate quelli di noi chì avemu da aduprà u metro ogni ghjornu". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*