A metro senza conducente vene da u latu anatolia

U metro senza conducente vene in a parte anatolica: a linea Üsküdar-Ümraniye-Sancaktepe-Çekmeköy, chì hè prevista per entra in serviziu à a fine di l'annu, serà a prima metro "senza conducente" di Turchia.
Serà a seconda metro di u Latu Anatolianu, è ancu per a prima volta, u sistema di porta di a piattaforma serà utilizatu.
Sicondu l'infurmazioni ricevute da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, Üsküdar-Sancaktepe serà ridutta à 24 minuti cù a nova linea di metro chì faciliterà u trasportu publicu in u Latu Anatolicu.
A linea serà custituita da 20 chilometri è 16 stazioni, una zona di magazzinu è un tunnel di 2 metri cunnessu à u magazzinu. In fatti, 750 vagoni serviranu.
In a custruzzione di u metro, induve i travaglii cuntinueghjanu per l'ora di 24, 2 mila 430 persone furnenu serviziu per a fine di 11 stazioni u più prestu pussibule. Attualmente, u tettu è i pareti laterali sò cuparti di sistemi elettromeccanici in a stazione.
Cù u cumpletu di a linea Üsküdar-Çekmeköy, un assi impurtante di a reta di trasportu principale di u Latu Anatolian serà cumpletu. A linea Üsküdar-Ümraniye-Sancaktepe-Çekmeköy, chì si distingue cum'è a prima linea di metro senza conducente di Turchia, serà messa in serviziu à a fine di l'annu.
À u listessu tempu, serà u sicondu metro di u Side Anatolian, è ancu per a prima volta, u sistema di "porta di baia" serà applicatu. A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà da cambià ancu u sistema di imbarcu cù a nova linea di metro, è metterà "porte di baia" à l'ingressu di i vagoni per a sicurità di i citadini.
In u metro, chì hà a capacità di parcheghju cù u sistema autumàticu, postu chì ùn ci sarà micca una cabina di cunduttore, i passageri puderanu viaghjà seguendu i tunnelli in fronte.
Contra a situazione di solitu in i vagoni, a gestione di a stazione monitorerà l'internu di i vagoni cù càmera.
In a nova linea di metro, chì serà più còmode ancu di e più grandi stazioni di metro in u mondu cum'è Parigi è New York, i citadini disabili puderanu aduprà a stazione di metro solu senza alcun aiutu.
A linea di metro, chì passerà per trè distretti, averà 16 stazioni, cumprese Üsküdar, Fistikağacı, Bağlarbaşı, Altunizade, Kısıklı, Libadiye, Çarşı, Ümraniye, İnkılap Mahallesi, Çakmak, Ihlamurkuhirku, Çakmak, Ihlamurkuhirku, Çakmak, Ihlamurkuhiru, Çakmak, Libadiye, Massıklı è Sancaktepe..
Cù u cumpletu di a linea, chì cumpierà un postu impurtante in u trasportu di a cità, duverà piglià Üsküdar 24, Kartal 59, Yenikapı 36, Taksim 44, Hacıosman 68, l'aeroportu 68 è u Stadiu Olimpicu à 78 minuti da Çekmeköy- Sancaktepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*