Fase di a Corte di Bilecik Bozüyük Prughjettu di u Village Logisticu Cumpletu

A Fase di a Corte di u Prughjettu Bilecik Bozüyük Logistics Village hè stata cumpletata: Buğra Levent, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di l'Industria è u Cummerciu di Bozüyük, hà fattu una dichjarazione annantu à u prughjettu di u Bozüyük Logistics Village.
Levent, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di l'Industria è di u Cummerciu di Bozüyük, hà dichjaratu chì u prughjettu di u Bozüyük Logistics Village, chì a fase di a corte hè stata finita, serà implementatu in i prossimi mesi.
Dichjarà chì hè previstu di stabilisce paesi logistichi in 19 località in tutta a Turchia, Levent hà dettu: "Bozüyük Logistics Village serà custruitu nantu à una superficie di 390 mila metri quadrati in a prima fase. Cù l'ultimi permessi di espropriazione, hè stata riprogettata cum'è una zona di circa 650 mila metri quadrati. "Stu prughjettu risponde à i bisogni logistichi di tutte e fabbriche situate in l'area di Bozüyük OIZ è Oklubalı Village, è ancu di i stabilimenti industriali in u distrittu", disse. Enfatizendu chì quandu u prugettu hè finitu, un stabilimentu cù una capacità di trasportu di circa 2 milioni di tunnellate serà acquistatu, Levent hà dettu: "I prudutti industriali seranu esportati in modu più affidabile è à costi accessibili. I prudutti finiti di e fabbriche, i materiali d'insulazione ceramica, i prudutti di ferru è di l'azzaru è i prudutti di custruzzione seranu trasportati in cuntenituri. 4 rampe di carica è scaricamentu, strade di carica è scaricamentu, scarichi automatichi è strade di scarico di materiali periculosi, spazii di scorta, spazii di cuntainer è parchi TIR seranu stabiliti in u Village Logistics. "In più, a Direzzione di u Centru Logisticu, strutture suciale è spazii di magazzinu seranu ancu creati", disse.
Nutendu chì Bozüyük hè situatu trà u centru è i punti di junzione di e rotte di trasportu, Levent hà dettu: "Cù l'implementazione di u Centru Logisticu, stu vantaghju geograficu esistente diventerà ancu più attraente. "Questu serà un mutivu di preferenza per l'imprese chì investiranu in a nostra regione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*