Corso di furmazione di base di sci hè apertu in Bitlis

Ski Basic Training Course hè stata aperta in Bitlis: Ski Basic Training Course hè stata aperta in Bitlis, chì hà a più nevicata in Turchia.

Un cursu di furmazione di base di sci hè statu apertu in BİTLİS da a Direzzione Pruvinciale di i Servizii di Ghjuventù è Sport. U guvernatore di Bitlis Ahmet Çınar, chì hà visitatu u corsu, hà dettu chì Bitlis hè a pruvincia cù a più alta nevicata in Turchia, è per quessa chì l'atleti impurtanti sò furmatu in u ski.

U cursu di Training Basic di Ski hè statu apertu in Bitlis, u locu cù a più nevicata. U guvernatore di Bitlis Ahmet Çınar, chì hà visitatu u corsu, hà dettu chì una media di 6 metri di neve cade in a cità annu, è in certi mesi supera i 9 metri. Dichjarà chì questu hè una grande opportunità è abbundanza per Bitlis, u guvernatore Çınar hà dettu chì i ghjovani in a pruvincia anu un grande interessu à u ski per via di a nevicata. Ricordendu chì ci sò 3 stazioni di sci in a cità, u guvernatore Çınar hà dettu: Unu di elli hè a nostra stazione di sci Erhan Onur Güler, chì hà a pista di sci più ripida in Turchia. Siccomu hè ripida, hè un locu induve i skiers prufessiunali ponu ski è i nostri atleti naziunali ponu entrenà. Cum'è u guvernatore, cooperemu cù tutte l'istituzioni è urganizemu assai corsi è campi sottu à l'urganizazione di a nostra Direzzione Pruvinciale di Ghjuventù è Sport, per chì più ghjovani ponu impegnà in ski è furmà più atleti naziunali. U nostru campu quì hè sempre pienu durante a stagione invernale. Dunque, avemu u putenziale di furmà istruttori per stazioni di sci in Turchia. Vulemu successu à i nostri atleti naziunali. Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì anu cuntribuitu.

"Avemu più di 350 sciatori LICENZIATI"

U Direttore Provinciale di u Diputatu Pruvinciale di i Servizii di Ghjuventù di Bitlis, Medeni Öztaş, hà dichjaratu chì a cità hà furmatu skiers per a Squadra Naziunale parechje volte prima è hà dettu chì ci sò attualmente 350 atleti licenziati attivi in ​​Bitlis. Indicà chì ci sò quasi mille atleti inattivi, Öztaş hà dettu: "A nostra cità, cù e so muntagne, hè cuperta di neve, chì chjamemu diamanti bianchi, per cusì dì". Questa hè una grande benedizzione è opportunità per noi. Attualmente apremu campi in e categurie alpine, nordu è snowboard. U nostru campu continuarà trà u 60 di ghjennaghju è u 14 di ferraghju, cù un totale di 236 atleti, 23 di quali sò in Rahva è 7 di quale sò snowboarders. "I nostri atleti piglianu corsi di furmazione basica sottu a tutela di un totale di 8 allenatori", disse.