Spettacolo di sci di torche in Bitliste

Spettaculu di ski cù torch in Bitlis: Dopu à i cuncorsi di ski tenuti in Bitlis, l'atleti facenu un spettaculu di ski cù torches.

Dopu à e cuncorsi di corsa di sci, di sci alpinu è di snowboard urganizati da a Guvernazione di Bitlis è a Direzzione Pruvinciale di i Servizii di a Ghjuventù è di u Sport, hè stata urganizata una mostra di sci cù torche.
L'atleti chì scalanu a cima di l'Erhan Onur Güler Ski Center, gliding with torches in e so mani sò diventati u campu di ghjocu / palco per l'imaghjini culuriti.

Dopu à u spettaculu di sci cù torch, chì era vistutu cù admirazione da e persone chì participanu à a pista di ski, balli folklori sò stati realizati nantu à a pista di sci cù canti lucali.

U guvernatore di Bitlis Ahmet Çınar, dopu à a cerimonia di rigalu, andò à u pane di salsiccia è offre un pane di salsiccia à i sciatori è i citadini.

Indicando chì Bitlis hè unu di i lochi cù a più neve in Turchia, Çınar hà dichjaratu chì a cità riceve circa 6 metri di neve annu.

Spieghendu chì i ghjovani sò assai interessati à u sci per via di a forte nevicata, Çınar hà dettu: "Bitlis hè una di e cità chì riceve a più nevicata in questa zona. Ci hè circa 6 metri di nevicata annu quì. In cunsiquenza, sia a nostra ghjuventù, a nostra ghjente è i nostri figlioli anu assai interessu in u ski, è simu cuntenti. Oghje, avemu urganizatu una seria di cuncorsi in guasi ogni categuria sottu u nome di a Cuppa Pruvinciale. I premii saranu attribuiti à tutti quelli chì si trovanu altu. Mentre simu riuniti quì, faremu un picnic in l'ambienti di neve è averemu salsiccia è pane. Hè necessariu di fà qualcosa di bellu, questu hè una geografia assai bona. Tuttu u mondu hà bisognu di bellezza quì. Noi, u guvernu, u populu, u populu, a ghjuventù è i zitelli, circhemu di custruisce qualcosa di bellu cum'è unu. Cù u torch show quì, pudemu esse cunsideratu chì avè allughjatu una torch in a bughjura. Vogliu ringrazià tutti i participanti, i atleti, u nostru populu è a nostra Direzzione Pruvinciale di Ghjuventù è Sport ».