Bursa diventa u centru di l'aviazione

barriera di u ventu à l'accessu in funivia in Bursa
barriera di u ventu à l'accessu in funivia in Bursa

Bursa hè ancu diventatu u centru di l'aviazione: u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, inseme cù u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria (BTSO) di Bursa, İbrahim Burkay, hà presentatu à u publicu i prughjetti previsti in u settore di l'aviazione in Bursa.

A Municipalità Metropolitana, chì hà pioniere in u settore industriale in Bursa, a locomotiva di l'industria turca, in turnà à tecnulugia avanzata è prudutti basati nantu à u disignu cù un altu valore aghjuntu è cugliera i frutti di sti sforzi cù a pruduzzione domestica di tram, hà fattu un altru passu impurtante chì vi farà. trasforma Bursa in una basa di l'aviazione.

L'industria di Bursa, chì hà pruduttu trammi domestici cù a guida è l'incuragimentu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hè avà cuminciatu à pruduce aerei. Dopu à l'acquistu di l'aeronautica tedesca Aquila da B Plas, affiliata à a Famiglia Gökçen, una di e cumpagnie principali di l'industria di Bursa, u potenziale di l'aviazione di Bursa hè statu purtatu à l'agenda in a cunferenza di stampa tenuta à l'Hotel Hilton.

"BURSA SERÀ AUSSI PIONEER IN AVIATION"

U sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà indicatu l'impurtanza di u putenziale di produzzione di a cità è hà dettu: "Una marca mundiale emerge da Bursa. U nostru scopu hè di fà di Bursa una marca. Cum'è Bursa, una cità europea è cuntempuranea, pruvemu chì simu assertivi cù e marche mundiali. U nostru travagliu in l'aviazione, chì mette Bursa trà e poche cità in u mondu, cuntinueghja rapidamente. Bursa serà ancu un pioniere in l'aviazione ". disse.

Altepe hà dettu: "Bursa hè una forte cità industriale è di produzzione cù a so infrastruttura. Semu una cità cù u sapè fà è l'infrastruttura chì permette a produzzione in ogni campu. Revelemu stu putere di a cità. Bursa hà pigliatu passi seri in i sistemi ferroviari, è Bursa hà vintu. Avemu pruduciutu i veiculi, se avemu acquistatu 72 di i nostri vagoni da a cumpagnia attuale in a produzzione di solu veiculi di u sistema ferroviariu, a diferenza chì averiamu pagatu supera i 430 milioni di lire, senza altri fattori. Avemu prufittatu di circa 72 soldi di stadiu in 2 carri. I beneficii di Turchia sò miliardi di dollari. "A produzzione domestica hè avà guadagnatu valore è u prufittu ferma in Turchia".

Dichjarà chì un dipartimentu di l'aviazione spaziale hè statu custruitu in Bursa Science Technology Center (BTM) cù u sustegnu di TÜBİTAK è BTSO cù un investimentu supplementu di 80 milioni, Altepe hà dettu: "Questu ùn serà micca custruitu in un'altra cità. Bursa hà ancu pigliatu u so rolu in l'aviazione. U dipartimentu di l'aviazione hè ancu stabilitu in l'Università Uludağ, è acceleremu l'infrastruttura. Bursa, cù tutti i so settori è istituzioni, entra in l'aviazione. Se avemu da custruisce stu pianu, l'equipaggiu di fuselagiu seria u travagliu di u gruppu Gökçen. Celal Bey era ancu un pilotu. Ellu disse: "Aghju cuntentu cumprà sta cumpagnia". U travagliu hè statu finitu in 10 ghjorni. Era ancu tristu per i tedeschi, a fabbrica hè ghjunta in Turchia invece di andà in Cina. Questu hà fattu tutti felici ". disse.

"VULEMU FÀ U PRIMU VOLU"

Dichjarà chì a produzzione principiarà in Bursa in pochi mesi, Altepe hà dettu: "A stessa pruduzzione continuerà in Berlinu è in Turchia. Vulemu finisce in 6 mesi è fà u primu volu. A cumpagnia hè una cumpagnia chì pò emette a so propria certificazione è hè ancu espansione u so persunale. Bursa è Turchia entranu in stu settore assai forte. "Attualmente anu 200 aerei volanti è anu ordini". disse.

"CUINTEMU SOTTU U NOME DI AQUILA INTERNATIONAL"

Celal Gökçen, CEO di B PLAs, hà ancu spiegatu chì anu intrutu in l'industria di l'aviazione cù una decisione brusca senza mancu pensà à questu. Parlendu di u prucessu di u travagliu è di e caratteristiche tecniche di l'aeronave, Gökçen hà dettu: "Avemu fattu un prugressu rapidu. Avemu pruduciutu 2 aerei per mese da a fine di dicembre. Questi piani sò piani di dui persone. Hè cunnisciutu com'è aereo di furmazione è touring in Europa. Ci sò 782 tali aeroporti in Europa. L'aviò hà una gamma di 1100 km è hà un mutore di 4 cilindri da Bombardier. L'intera struttura di u nostru aviò hè compostu. Brucia 100 litri di super benzina per 9,5 km. Siccomu hè cunsideratu cum'è un aviò di furmazione, deve avè facilità di mantenimentu. Questi sò stati ancu cunsiderati. Pudemu copre i costi di mantenimentu di l'aviò per 4 mila euro. U nostru aviò hè un aereo di furmazione è di tour di 500 kilogrammi. Cuntinuemu sottu u nome "Aquila international". Siccomu a cumpagnia hè cunnisciuta, offremu l'aviò chì i vechji clienti amanu sottu stu nome. E dumande cuminciaru à vene. L'aviò hè cunnisciutu per esse un bonu pianu ". disse.

ROBUSTE È AFFIDABILE

Gökçen hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'aeronave: "L'aeronave hà un funziunamentu di u mutore un pocu più forte. Ma ancu s'è cambiassi a più minima cosa, hà da passà a certificazione. Una versione turbo di 130 cavalli hè stata inclusa ancu in u studiu nantu à dumanda da e scole. A certificazione di volu di notte serà ottenuta è a certificazione di volu strumentale serà ottenuta prestu. Travaglieremu ancu nantu à un parachute di sicurità. Questu hè u nostru primu travagliu pianificatu. Continueremu à travaglià in un aviò di 4 posti in u futuru. "Compraremu novi hangars supplementari".

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), İbrahim Burkay, hà dettu chì Bursa, chì rapprisenta una forza efficace è guida in u sviluppu di l'ecunumia turca è guadagnà un novu momentu, hà l'identità di una cità induve batte u pulsu di i settori di l'automobile, tessili è machini. Burkay hà enfatizatu chì, cum'è BTSO, anu purtatu prughjetti impurtanti à a cità per a trasfurmazioni di Bursa in settori strategichi è di altu valore aghjuntu. Dichjarà chì anu mobilizatu a mente cumuna di a cità in u settore spaziale, aviazione è difesa, Burkay hà dettu: "Avemu stabilitu u nostru cunsigliu di u settore di u spaziu, l'aviazione è a difesa, chì hà impurtanza strategica in i scopi di Bursa è di u nostru paese. Avemu infurmatu i risultati di u nostru travagliu, chì avemu realizatu cun una credenza è una determinazione cumuni, è l'avemu prisentatu à u publicu è à i nostri ministri pertinenti. Quandu avemu principiatu u nostru viaghju in u scopu di u nostru cluster Spaziu, Aviazione è Difesa, u numeru di cumpagnie superò 100. "Continuemu i nostri sforzi per assicurà chì e nostre cumpagnie di Bursa participanu à u" Prughjettu di Helicopteru Originale "di u nostru paese è avè una parolla in a so pruduzzione. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*