Les alpinistes de Bursa se préparent à escalader les Alpes françaises à Uludağ.

L'alpinisti di Bursa si preparanu à cullà l'Alpi Francesi in Uludağ: i membri di u Bursa Uludağ Mountaineering Club (ULUDAK) preparanu a so scalata à l'Alpi Francesi à minus 13 gradi in e cundizioni dure di Uludağ.

Sei alpinisti, membri di l'Uludağ Mountaineering Club, anu finitu cù successu a scalata nantu à a pista di neve è di ghiaccio, indipendentemente da u friddu glaciale, dopu una caminata di un ghjornu nantu à circa 6 metri di neve.

L'arrampicata realizata sottu a presidenza di u presidente di u Club di Montagna Uludağ İsmet Şentürk hà causatu mumenti periculosi in i lochi. U presidente İsmet Şentürk avvisa di tantu in tantu à l'altri alpinisti durante l'ascensione in un ventu forte, è li insegna à marchjà per ùn cascà.

L'alpinisti chì s'hè stancu durante l'addestramentu d'escalada nantu à e piste di neve è di ghiacciu realizatu in un ambiente di neve profonda è ghiacciata cuntinuavanu a so scalata riposendu à intervalli regulari.

ESCALATA PREPARATORIA À L'ALPI FRANCESE

U presidente di l'Uludağ Mountaineering Club, İsmet Şentürk, hà dichjaratu ch'elli urganizanu attività interessanti ogni settimana è hà dettu: "Dopu à a forte nevicata in l'ultimi ghjorni, cum'è Uludağ Mountaineering Club, avemu cuntinuatu a nostra furmazione invernale in Uludağ prima di a nostra scalata à l'esteru". disse.

Affirmando chì Uludağ offre cundizioni di travagliu assai diverse per l'alpinisti, İsmet Şentürk hà dettu: "Ancu se Uludağ hè una muntagna cù una altezza di 2 mila 543 metri, avemu una muntagna chì chjamemu più grande di a so altezza è e cundizioni climatichi ponu esse assai duru. In l'ultimi ghjorni, u severu Poyraz hà riduciutu a temperatura à minus 15-20. In queste cundizioni difficili, avemu ancu realizatu a nostra furmazione per adattà à queste cundizioni difficili cù i nostri amichi ". disse.

Sottulineendu chì Uludağ ùn hè micca solu una stazione di sci, Şentürk hà dettu: "Pudemu ancu dì chì hè un paradisu chì ùn si pò truvà trà i muntagnoli. Avemu fattu corsi di arrampicata nantu à piste di neve è di ghiaccio in a ciotola trà Kuşaklı Kaya è Şahin Kaya affacciata à u sudu di Uludağ. Questi furmazioni sò una preparazione per e nostre ascense d'oltremare. Ogni annu, salemu l'Alpi, soprattuttu in Svizzera, Francia è Italia. Quist'annu prughjemu un'altra ascensione in l'Alpi Francesi. Facemu stu prucessu di preparazione in altre muntagne, in particulare in Uludağ. Avemu fattu sta ascensione cù una squadra di 6 persone sottu una forte tempesta di ventu à minus 13 gradi ". disse.