U candidatu di u sindaco di Londra hè statu assai impressionatu da Marmaray

U candidatu di u sindaco di Londra hè assai impressuatu da Marmaray: u candidatu di u sindaco di Londra Sadık Khan, chì hà dettu chì era assai impressionatu da l'investimenti in infrastrutture è trasporti, cum'è Marmaray in Istanbul, hà dettu: "Questu deve esse fattu ancu in Londra".
Londra, a capitale di l'Inghilterra, elegerà u so novu sindaco u 5 di maghju. Mentre chì ci sò candidati di cinque partiti differenti per l'elezzioni, i sondaggi d'opinioni indicanu chì Sadık Khan, u candidatu di u Partitu di i Travagliatori di l'uppusizione, hà una grande chance per u postu presidenziale. Se elettu, Khan serà u primu sindaco musulmanu di Londra.
Khan, 45 anni, chì hè natu in Londra in una famiglia pakistana, hà rispostu à e dumande nantu à a sucetà turca è e so promesse elettorali.
Khan hà dettu chì era assai impressuatu da l'investimenti in infrastruttura è trasportu cum'è Marmaray in Istanbul è hà cuntinuatu cusì:
"Questu deve esse fattu ancu in Londra. A pupulazione hè prevista per esse 2020 milioni in 9 è 2030 milioni in 10. Investiremu di più in i settori di trasportu è di l'alloghju. A contaminazione di l'aria hè ancu un grande prublema in Londra ".
Khan hà dettu: "Se sò elettu sindaco di Londra, vogliu cumpete micca solu cù Parigi, New York è Berlinu, ma ancu cù Istanbul o altre cità in Cina o India. Mi piacerebbe vede Istanbul è Londra chì travaglianu cù l'altri, videndu a pupulazione ghjovana in Istanbul cum'è una opportunità. "Vogliu portà delegazioni cummerciale da Istanbul quì è permettenu di investisce in Londra", disse.
"I ghjovani anu da capisce l'Islam"
Dichjarà chì si vede chì i ghjovani britannichi sò radicalizzati, Khan hà dettu: "Avemu da assicurà chì i ghjovani capiscenu u veru Islam, micca ciò chì i terroristi cercanu di sparghje. Ci vole à assicurà chì i ghjovani dà boni esempii è diventanu più integrati. "Pensu chì l'attuale strategia di deradicalizazione di u guvernu ùn funziona micca", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*