Cronologia di l'accidenti di treni in Germania

Cronologia di l'accidenti di trenu in Germania: U viaghju in trenu in Germania hè generalmente cunsideratu sicuru. L'accidenti sò rari, cum'è in Eschede è in Baviera, induve ci sò morti è un gran numaru di feriti. Eccu a cronologia di l'accidenti di treni.
Aostu 2014: Un trenu di merchenzie hà scontru cù un trenu Eurocity di 250 passageri in Mannheim. Dui vagoni s'invertu. 35 persone sò state ferite in l'accidentu. U cunduttore di u trenu di merci ùn avia micca vistu u signale di stop.
Settembre 2012: Un trenu Intercity deraglia mentre abbanduneghja a Stazione Ferroviaria di Stuttgart. Ottu persone sò state ferite in l'accidentu. In u ghjugnu di u listessu annu, un trenu Intercity derailed in u stessu locu. A causa di l'accidentu hè stata spiegata cum'è un malfunzionamentu in i carri.
Aprile 2012: Un trenu regiunale scontra cù un altru trenu in Offenbach. 3 persone anu persu a vita, 13 persone sò state ferite.
Ghjennaghju 2012 : Un trenu regiunale in Frizonia di u Nordu s'hè sbulicatu mentre circava di evità di chjappà una banda di vacchi. Un passageru hè mortu.
Settembre 2011: Un trenu Intercity chì porta 800 passageri abbanduneghja u St. Si n'hè andatu da i binari in Goar. 15 persone sò state ferite.
Ghjennaghju 2011: 10 persone sò ammazzate quandu un trenu di passageri scontra cù un trenu di merchenzie in u statu di Sassonia-Anhalt. Un cunduttore hà mancatu dui signali di stop.
Uttrovi 2009: Dui treni storichi scontranu in a cirimonia celebrata per u 125 anniversariu di l'iniziu di i servizii di treni in a cità di Lößnitz. 52 persone sò state ferite, quattru d'elli gravi.
Aprile 2008: Un trenu d'alta velocità ICE s'hè lampatu in una banda di pecuri in Fulda è parzialmente deragliatu. 73 persone sò state ferite in l'incidentu.
ghjugnu 2003: dui treni regiunale scontranu in Schrozberg, Baden-Württemberg. 6 persone sò morti.
Febbraio 2000: Un espresso di notte chì viaghja da Amsterdam à Basilea deraglia in Brühl. Bilanciu : 9 morti, 149 feriti.
ghjugnu 1998 : In Eschede, in Bassa Sassonia, un trenu ICE s'hè lampatu in un ponte à 200 km/h quandu una di e so roti si rutta. I carri eranu spargugliati intornu. 101 persone sò morti in l'accidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*