Eccitazione di u Festival di Neve in Denizli

L'eccitazione di u festival di neve in Denizli: u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà invitatu tutti i citadini à u festival di neve di Denizli chì serà urganizatu da a municipalità metropolitana dumenica 7 di ferraghju.
A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì aghjunghjene una nova à i so investimenti ogni ghjornu per chì Denizli possa prufittà più di risorse turistiche alternative, urganizerà un festival di neve in Bozdağ, chì si trova à una altitudine di 2.420 metri, chì hè in modu di diventà. u sicondu paradisu biancu di Denizli dopu à Pamukkale. U 7th Bozdağ Snow Festival, chì serà ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Denizli per a seconda volta, si terrà dumenica 7 di ferraghju. Dopu avè finitu tutte e preparazioni per u festival di neve, a Municipalità Metropolitana di Denizli hà preparatu diversi prugrammi è tratta per i citadini per gode di l'entusiasmu di u festival di neve à u massimu. In u festival, chì principia cù a famosa zuppa di tarhana di a regione à 10.00:12.00 di a matina da a Municipalità Metropolitana, u pane di salsiccia è u sucu di salsiccia seranu servuti da XNUMX:XNUMX. Sculture di neve, cuncorsi di sci è di slittini saranu in l'eventu.

A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì hà fattu a strada di Bozdağ, induve a festa di a neve si terrà, aperta à u trafficu, metterà navette gratuite à l'area di u centru di sci da u stadiu Nikfer Mahallesi di Tavas. Quelli chì volenu andà cù i so veiculi privati ​​ùn saranu micca permessi di passà senza pneumatici di neve è catene. Inoltre, e strutture meccaniche cum'è a seggiovia è i teleski in u centru di sci seranu aperti à i citadini gratuitamente. A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì hà ancu preparatu e piste di sci per u festival, hà dettu chì i zoni per i prufessiunali è dilettanti sò stati separati, è hà avvistatu chì i citadini ùn deve micca mette i so veiculi fora di u parking è ùn deve micca esce da a zona di sicurità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà invitatu tutti i citadini à a festa di a neve per esse ospitata da a municipalità metropolitana. Enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana hà finitu tutte e so preparazione, u sindaco Zolan hà attiratu l'attenzione à e risorse turistiche chì Denizli hà. U sindaco Zolan hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à fà investimenti enormi per aumentà e risorse turistiche alternative in Denizli, chì hè a cità di Turchia chì hè nutata in u settore cù u so paradisu biancu Pamukkale, 19 antichi cità, ricchezze termali, salute, natura, storia. , grotte, fede è turismu culturale. "Cù u nostru prughjettu di a funivia di Denizli è u pianu di Bağbaşı, avemu riunitu u nostru populu cù i piani. U nostru prughjettu, chì hè unicu in Turchia, hà attiratu l'attenzione di i nostri citadini da u primu ghjornu. Denizli hè diventatu un centru di attrazione facendu a diferenza in a regione. Unu di i nostri prughjetti cù un putenziale turisticu alternativu chì farà a diferenza hè a nostra stazione di sci. Semu cuntenti è fieri di prisentà u nostru prughjettu, chì avemu principiatu cù a stessa bellezza è entusiasmu, à u serviziu di i nostri citadini.