Rivolta di trasportu di i residenti di Durhasan Village

Rivolta di trasportu di i residenti di Durhasan Village: I residenti di Durhasan Village volenu chì i veiculi municipali pigliati da elli 4 anni fà. I residenti di u paese chì sò ghjunti à u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana ùn anu pussutu truvà una soluzione à i so prublemi.
I residenti di Durhansan Village, chì hè unu di i paesi vicinu à IZAYDAS in Izmit, volenu i veiculi municipali chì sò stati sguassati da i so paesi 4 anni fà in u scopu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità. Ancu s'è l'abitanti di u paese anu trasmissu i so desideri à l'istituzioni autorizate per un bellu pezzu, ùn anu micca avutu risultati, perch'elli si sò andati à u Dipartimentu di Trasportu Pùblicu di a Municipalità Metropolitana, chì era in a Fiera.
REAGGIU
Una delegazione furmata trà i paisani chì andavanu cum'è una folla si scontra cù Salih Kumbar, Capu di Dipartimentu di Trasportu Pùblicu di a Municipalità Metropolitana, in u so uffiziu. I paisani anu reagitu à u fattu chì ùn ci era micca risultatu in a riunione. I paisani, chì trasmettenu e petizioni chì anu preparatu à l'autorità, anu fattu dopu una dichjarazione.
"ABBIAMO PRESENTATO E NOSTRE PITIZIONI"
U presidente di l'Associazione di a Moschea di Durhasan, Fatih Ay, hà dettu: "In quantu residenti di Durhasan Village, i veiculi municipali sò stati rimossi 4 anni fà cum'è parte di u prughjettu di u trenu à alta velocità. Avemu cuminciatu à esse trasportati da Esener Cooperative. Per un bellu pezzu, i residenti di u paese anu grandi difficultà in u trasportu. U nostru populu ùn pò andà in ogni locu perchè e vitture sò piene. Semu ancu ghjente di stu paese. Avemu mandatu e nostre petizioni à l'autorità, ma ùn pudia esse ottenutu nisun risultatu. Vulemu ritruvà i nostri veiculi municipali ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*