Ferrovie Norvegesi à Licitazione per l'Amministrazione di Linee Domestiche

Ferrovie Norvegesi à Offerte per l'Amministrazione di Linee Domestiche: U Ministeru Norvegese di Comunicazioni è Trasporti hà annunziatu u 4 di ferraghju chì hà lanciatu una nova offerta per l'amministrazione di alcune sezioni di e ferrovie di u paese. L'offerta per l'amministrazione di e Ferrovie Naziunali Norvegesi hè u risultatu di una nova lege introdutta da u guvernu l'annu passatu.
L'offerta hè custituita da dui parti principali. U primu di questi serà fattu per e linee Drammen, Arendal, Egersund è Stavanger partendu da Oslo in a parti miridiunali di u paese. U sicondu serà fattu per 3 linii separati in a parti sittintriunali di u paese. Queste linee sò Oslo-Lillehammer-Trandheim-Mo i Rana-Bodo, Trandheim-Hell-Storlien-Dambas è Trandheim-Raros-Hamar.
A prima parte di l'offerta serà decisa in Aostu 2017. A seconda parte hè prevista per esse cunclusa in dicembre 2017. Dopu chì a decisione hè stata presa per i dui dipartimenti, e cumpagnie selezziunate cumincianu a so attività in dicembre 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*