Transmashholding firma un accordu di partenariatu cù General Electric

Transmashholding hà firmatu un accordu di partenariatu cù General Electric: a cumpagnia russa Transmashholding (TMH) è General Electric (GE) anu annunziatu chì formanu un partenariatu per pruduce locomotive è motori diesel. L'accordu hè statu firmatu da i partiti in Penza, Russia, u 1 di ferraghju. Sicondu l'accordu, l'imprese pruducianu mutori per l'usu in u campu marittimu, è ancu di pruducia locomotive per i Ferrovii Russi.
Un totale di 70 milioni di dollari seranu investiti in l'accordu firmatu da General Electric è Transmashholding cum'è a mità di partenarii. In u prugettu, prima di tuttu, l'equipaggiu necessariu serà acquistatu è una fabbrica serà stabilita per inizià a produzzione. Dopu, i motori diesel GEVO cù una putenza trà 2900 kW è 4700 kW seranu pruduciuti.
In a dichjarazione fatta da General Electric, hè statu ancu dichjaratu chì circa 250 mutori seranu pruduciuti annu è chì, se un certu potenziale hè ghjuntu, l'esportazioni ponu esse fatte in l'anni à vene. U presidente di Transmashholding, Andrei Bokarev, hà dichjaratu in a so dichjarazione chì cù l'accordu, e so cumpagnie anu una voce più grande in u settore ferroviariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*