Journeymen-Hasanköy Level Crossing apre u venneri

U passaghju di livellu Kalfalar-Hasanköy apre u venneri: u deputatu di Konya di u Partitu AK Ahmet Sorgun hà esaminatu l'opere in situ è ​​hà datu a bona nova à i citadini
In i travaglii di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Konya Karaman, i prublemi sperimentati da i citadini per via di a chjusura di i passaghji à livellu nantu à a linea sò eliminati.
Dopu l'apertura di u passaghju à livellu Alakova-Aybahçe, u passaghju à livellu Kalfalar Hasanköy hè avà apertu. U deputatu di Ak Party Konya Ahmet Sorgun, chì hà esaminatu u travagliu à l'attraversamentu di u nivellu di Hasanköy è ascoltò i prublemi di i citadini, hà dettu chì hè normale per sperienze alcuni prublemi mentre furnisce servizii, ma hè essenziale per minimizzà a durata di sti prublemi è lagnanza. .
U deputatu Sorgun hà dettu: "U Prughjettu di u Trenu Konya-Karaman High Speed ​​​​hè un investimentu assai impurtante. Di sicuru, mentri investimenti cusì grande è impurtanti sò stati fatti, i nostri citadini soffrenu à i passaghji à livellu. Tuttavia, vogliu ringrazià i nostri citadini in a regione per a comprensione è a pacienza dimustrata da i nostri citadini chì sò stati vittimi in stu prucessu ". Sorgun, chì hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu per purtà a cunniscenza pulitica orientata à a suluzione di u Partitu AK in pratica ancu quì, hà dettu: "Di sicuru, l'investimentu fattu hè un prughjettu grande è impurtante. Ma ùn importa ciò chì, avemu travagliatu per minimizzà l'angoscia di i nostri citadini quì. Prima, avemu tenutu una riunione in Ankara cù u nostru Direttore Generale di i Ferrovii Statali è l'assistenti amministratori rilativi. Una settimana dopu, u Diputatu General Manager pertinente hè ghjuntu à Konya. Quì, avemu riunitu u secretariu generale diputatu pertinente di a nostra municipalità metropolitana di Konya, u capu di dipartimentu è i funzionari di unità pertinenti di a nostra municipalità di Meram è avemu cercatu suluzioni, è, per fortuna, avemu decisu di apre u passaghju à livellu Kalfalar-Hasanköy in i prossimi ghjorni. . U travagliu hè ghjuntu à a so fine. Quì, vogliu ringrazià u nostru Direttore Generale di Ferrovie Statali Ömer Yıldız, i nostri subdirectori, a Municipalità Metropolitana di Konya è a Municipalità di Meram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*